Gå til innhold

Bihuleproblemer - bør jeg gå til lege, doktor?

Anbefalte innlegg

Gjest En av de vanlige

Hei!

Jeg har vært forkjølt den siste uka. Er kvitt hosten, men det sprenger fortsatt i bihulene, og det som kommer ut er svært lite apetittelig. Det er gulorasje for det meste, men i dag tidlig kom det en nokså stor klump som var mørk brunrød! Det skremte meg litt, siden jeg ikke har opplevd det før. Jeg har ikke feber og er ikke spesielt tett i selve nesen.

I morgen er siste dagen jeg kan bruke nesespray, så jeg lurer på om jeg burde ta meg en tur til legen. Jeg går allerede på Ery-Max 250mg 2 tabl. morgen og kveld (mot kviser), men det ser ikke ut til å holde dette tilbake...

Håper dere kan svare meg!

Mvh

Fortsetter under...

Gjest Odd Winge, spesialist i allmennmedisin o

Det er rimelig å tro at du har en bihulebetennelse, sannsynligvis forårsaket av bakterier som Ery-Max ikke biter på.

Du kan se det an, for svært mange bihulebetennelser går over av seg selv, men dersom plagen fortsetter bør du nok kontakte lege.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...