Gå til innhold

Vitaminer og sånn


Gjest Snart veldig farlig å kjøre

Anbefalte innlegg

Gjest Snart veldig farlig å kjøre

Jeg har det ikke bra om dagene

Jeg har vært hos legen og har tatt mange prøver, men legen mente jeg var utslitt og at det måtte jeg bare infinne meg med

Nå kan det hende prøvesvarene viser mangel av noe, men med det i tankene at jeg har kjørt meg selv for hardt så begynner jeg å tenke på å tilføre litt vitaminer etc i det daglige

Jeg er generellt forferdelig trøtt, jeg kan omtrent sovne på veg hjem, til og med når jeg kjører gjennom byen så er jeg så trøtt at jeg omtrent må vurdere å stoppe bilen. Det har hendt jeg har måttet vurdere å bli igjen på jobben fordi jeg ikke har turt å kjøre hjem Jeg kan sovne foran pc, riktignok bare i et sekund om gangen men det hjelper ikke på formen på et par, tre timer selv om jeg drikker noe, spiser noe, tilfører sukker ol

Jeg fryser også, alltid. Nå har jeg 28 grader på kontoret mitt, men alikavel så er jeg ikke god og varm. Jeg kan nok snart godt ta på meg utejakka og sitter ofte med utetøy på inne på kontoret

Har også på varmen i bilen på omtrent maks

Hjemme så jager jeg nesten de andre stakkarne ut av huset siden jeg omtrent ikke er fornøyd før jeg har fyret så huset gløder

Jeg mister masse hår. Jeg kan dra hånden forsiktig gjennom håret og ha med meg ganske mye på fingrene ut igjen

Almenntilstanden er altså slettes ikke god

Hvis nå prøvene ikke viser noen mangel på noe, hva kan jeg da putte i meg og gjøre for å få det bedre?

Er det noen som har noen gode tips til meg?

Dette begynner å bli uutholdelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Snart veldig farlig å kjøre

Lavt stoffskifte? Jeg sov overalt før jeg fikk medisiner imot dette. Symptomene dine stemmer ihvertfall :-)

Vet du ovedia, det kan det faktisk være.

Jeg fikk nemmelig struma i fjor, men det var ingen ting som slo ut på prøvene da, det kan det jo hende det gjør nå

Men jeg får vel satse på at legen ser dette på noen av prøvene i såfall, håper bare han tok stoffskifteprøver

Takk for tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

Vet du ovedia, det kan det faktisk være.

Jeg fikk nemmelig struma i fjor, men det var ingen ting som slo ut på prøvene da, det kan det jo hende det gjør nå

Men jeg får vel satse på at legen ser dette på noen av prøvene i såfall, håper bare han tok stoffskifteprøver

Takk for tips

Kan du ikke ringe legekontoret for å høre om de også tok stoff-skifteprøver da?

Hvis ikke så er det sikkert greit å gå tilbake å ta det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snart veldig farlig å kjøre

Kan du ikke ringe legekontoret for å høre om de også tok stoff-skifteprøver da?

Hvis ikke så er det sikkert greit å gå tilbake å ta det også.

Ringte nå og prøvene var tatt. Det var riktignok noe lavere enn sisst, men samtidig ligger det innenfor normalen

Alle prøvene var ok, så da er jeg like langt. Aner ikke hva neste steg kan være nå, men jeg må i allelfall få dyttet i meg noen vitaminer og greier i håp om at det kan bedre noe

Håpløst altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...