Gå til innhold

.


Gjest saraq

Anbefalte innlegg

Hei jeg er ei jente på 21 år med mange problemer. Jeg sliter psykisk og har nesten ikke vært ute av døren siden i januar. Grunnen til at jeg ikkje går ut er for at jeg er overvektig og jeg er redd for å gå ut. For 3 år siden begynte jeg å ruse meg på hasj og Amfetamin. Jeg har ruset meg hele dette året mens jeg har sittet inne. Jeg har et tempramang og et sinne som er forferdelig vist jeg ikke får min daglige dose med rus. Jeg gjør alt i min makt for å skaffe det. sellom d sårer mine nærmeste. Jeg er spillegal. jeg klarer ikke slutte. Nå har jeg tapt alt av penger jeg har, men skraper sammen hver en krone til å spille og kjøpe hasj for. Jeg eier egen leilighet som blir solgt på tvangsalg pluss at jeg har så stor gjeld eller grunnet mine misbruk eller hva jeg skal kalle d for. Jeg klarer ikke betale regningene mine og opparbeider meg stadig mer gjeld. Jeg føler meg som i en slags psykose når jeg bruker penger. Jeg har prøvd å ta livet av meg flere ganger og jeg tar meg selv i å planlegge det og utføre handlingene jeg tenker på. jeg har klart å hente meg inn alle gangene men jeg tror ikke jeg klarer det mer. Jeg er sekult misbrukt 3 ganger mellom jeg var 14 til jeg var 19. 2 av disse overgrepene skjedde mens jeg sov. Dette er noe som jeg aldrig har tort og fortelle til mine foreldre eller til øvrigheten da. Den store gjelden, overvekten, overgrepene, selvmordsplanene å alle de syke syke tankene jeg har i hodet mitt får meg til å ruse meg bare enda mer. hva skal jeg gjøre?? Hva er galt me meg? D jeg nå har fortalt er en veldig kort versjon. Jeg håper det er noen som kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må jo bare nødt å få hjelp på en eller annen måte,kontakte faslegen din og fortelle det som det er ?

Jeg har ingen tillit til min fastlege. Jeg har en ny vikar hver uke. Er d mulig og få hjelp til og slutte og de økonomiske problemene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen tillit til min fastlege. Jeg har en ny vikar hver uke. Er d mulig og få hjelp til og slutte og de økonomiske problemene?

Du kan jo kontakte sosial kontoret,de kan sikkert hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...