candyqueen_83 Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 *SKRIK* Liker du ikke karri???!!!! Tenk alt du går glipp av: Denne retten jeg fortalte om, fiskeboller i hvit saus med et tett mørkegult dryss av karri osv osv osv!!!! Fiskeboller med karri= spy. Og jeg er ikke kresen. 0 Siter
annegunn Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Vi som i min kjære og jeg. Var ikke i by'n i helga. Nei, det fikk jeg jo med meg :-) Min carbonara-variant er merkverdig lik din, ser jeg, etter å ha lest nedover... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Fiskeboller med karri= spy. Og jeg er ikke kresen. Takk, candyqueen. Endelig noen som har skjønt tegninga. (Gordon Ramsay ville sikkert sagt: I wouldn't even feed a fucking cat with it.) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Nei, det fikk jeg jo med meg :-) Min carbonara-variant er merkverdig lik din, ser jeg, etter å ha lest nedover... Er ikke overraska over at vi liker det samme. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Takk, candyqueen. Endelig noen som har skjønt tegninga. (Gordon Ramsay ville sikkert sagt: I wouldn't even feed a fucking cat with it.) Lol ) Hvis kjæresten kan velge sin yndlingsmiddag, det han har aller aller aller mest lyst på, blir det fiskeboller i karrisaus med poteter. Jeg kan ikke forstå det, så det blir hvertfall en annen middag på meg ) Heller grandis enn fiskeboller ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Lol ) Hvis kjæresten kan velge sin yndlingsmiddag, det han har aller aller aller mest lyst på, blir det fiskeboller i karrisaus med poteter. Jeg kan ikke forstå det, så det blir hvertfall en annen middag på meg ) Heller grandis enn fiskeboller ) ''Heller grandis enn fiskeboller )'' Utvilsomt. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Fiskeboller med karri= spy. Og jeg er ikke kresen. Nei - fiskeboller med karri er nydelig godt :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 ''Heller grandis enn fiskeboller )'' Utvilsomt. Skal jeg banne i kirka? Jeg liker faktisk både grandis og fiskeboller!!!! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Skal jeg banne i kirka? Jeg liker faktisk både grandis og fiskeboller!!!! Grandis er helt greit til sitt bruk. Det er forresten det aller beste middel mot fyllesjuke. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Takk, candyqueen. Endelig noen som har skjønt tegninga. (Gordon Ramsay ville sikkert sagt: I wouldn't even feed a fucking cat with it.) Jeg har også kjønt det - karri er ikke godt, det er kjedelig! Og fiskeboller - det må være det mest kjedeligste/uinteressante maten jeg kan tenke meg på denne jord. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.