Lotte :o) Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Mitt spillerkort har gått ut på dato. Det kom en mail om blablabla, bestill en kortleser og du kan beholde samme spillerkortnummer som før. Hæ? Jeg spiller aldri på nettet, og er ikke helt inne i dette tippeopplegget. Jeg er faktisk så gammeldags at jeg fortsatt tipper hos kommisjonæren... (sikkert den eneste på DOL)! Forklar meg! Hva gjør jeg? Driter i hele Norsk Tipping? Koster det ekstra å beholde gammelt spillernummer? Gå til kommisjonæren å lage et nytt spillerkort? 0 Siter
pekkaline Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Jeg ville gått og byttet der jeg tipper. Tipper altså ikke på nettet jeg heller 0 Siter
Gjest tippeguri Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Da går du til kommisjonæren din og ber om at de gjør det derifra. Men du, det er kjempelurt å ha sånn dings hvor du kan tippe hjemmefra, har hatt den i flere år, og er bare så kjekk, da kan jeg tippe akkurat når det passer meg, istedefor å stå i kø hos kommisjonæren. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Hvis du ikke tipper på nett, og ikke har lyst til å prøve heller(det er veldig praktisk), går du til kommisjonæren. Koster 60 kr for et nytt kort. Usikker på om du kan fornye det gamle spillerkortet ditt der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.