Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For en uke siden var jeg på gården til besteforeldrene mine på ferie. Da jeg lukte gulrøtter fikk jeg plutselig et

slags anfall - jeg blacket ut, noe som førte til at jeg falt. Der ble jeg liggende og riste uten kontroll. Det gjorde

ikke vondt, men jeg var veldig kvalm. Det hele varte rundt et minutt. Jeg husker ikke hva jeg tenkte, men jeg var

nok ikke helt til stede for da jeg kom til meg selv og de svarte prikkene for øynene forsvant ble jeg veldig overrasket over at

jeg befant meg ute i en åker. Er dette ingenting, eller en mystisk sykdom? Jeg har ikke spurt moren min som er

lege, fordi hun bare ville ledd av meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/31765-merkelig-anfall/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ragnhild Halvorsen, Lege Spesialist i Im

Kjære dogfeet13

Dette kan ha vært en vanlig besvimelse pga varmen. MEN dette MÅ du snakke med moren din om - jeg er helt sikker på at hun ikke vil le av deg. Når slike ting skjer er det viktig å få undersøkt hva det kan ha vært slik at du kan føle deg helt trygg på at det ikke feiler deg noe. Snakk med moren din med en gang - det er mitt råd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/31765-merkelig-anfall/#findComment-125426
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...