zekk Skrevet 18. juli 2001 Skrevet 18. juli 2001 Hei, for en uke siden tok jeg en angrepille. De to siste dagene har jeg hatt smerter venstre eggstokk. I dag oppdaget jeg at jeg blødde litt. Ettersom det er to uker til jeg skal ha menstruasjon tror jeg ikke at det kan være det. Jeg blør heller ikke noe mer nå. Det jeg lurer på er ganske enkelt om angrepiller kan fremskynde en "liten" menstruasjon? Jeg skal også starte på et nytt brett med p-piller i dag. Og kan ikke gjøre det dersom det ikke er mensen. Og det vet jeg altså ikke. Noen anelse om hva dette er? Jeg er 21 år. Takk for alle evt svar. 0 Siter
Gjest Odd Winge, spesialist i allmennmedisin o Skrevet 18. juli 2001 Skrevet 18. juli 2001 Jeg tror du har hatt en litt smertefull eggløsning, med blødning, som forekommer av og til. Du KAN begynne med p-pillen nå, men det er mer fornuftig å vente til neste mens. Begynner du nå, kan du få blødninger ( i hvert fall den første måneden) på uventede tidspunkter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.