Gjest jojo Skrevet 18. juli 2001 Skrevet 18. juli 2001 Hei. Jeg har et problem med min rygg nå i ettekant av fødselen. Jeg tok keisersnitt for vel 3 mnd siden. Nå i den senere tid har jeg fått ryggvondt, det kjennes ut som menssmerter i ryggen, fra siden og inn mot korsryggen. Er dette noe som er vanlig, kan det være at eggløsningen har startet og mensen ikke er kommet. Har hatt det slik i flere uker (3-4). Bør jeg få den undersøkt, har du noen formening om hva det kan være?? mvh. 0 Siter
eden600 Skrevet 18. juli 2001 Skrevet 18. juli 2001 hei jojo. Jeg har også hatt keiser snitt (10 mnd siden), og de samme symptomene, men mine smerter begynnte allerede da jeg var gravid. Du kan kanskje trøste deg med at mine er blitt bedre etter hvert. lykke til 0 Siter
Gjest Odd Winge, spesialist i allmennmedisin o Skrevet 18. juli 2001 Skrevet 18. juli 2001 Prøv heller å stille spørsmålet på Forum - gynekologi. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.