Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi hadde nylig litt tordenvær, men nå er det over.

Når dere begynner å pusse opp bør dere benytte sjansen til å kaste ting dere egentlig ikke liker. Jeg har kastet alt av souvernirer som folk gir meg. Jeg hater souvernirer, he he. Det er min stue, så den skal pyntes etter mitt hjerte.

Dere kan kanskje male noen av møblene? Vi er fremdeles litt usikre med tanke på maling av ditten og datten her. Ny sofa skal vi uansett ha, og da blir det en matt brun/svart skinnsak i 2+3. Deres sofa høres flott ut :)

Ja - furuhjørneskapet skal på hodet ut. Bokhylla er jeg litt usikker på - den kan kanskje males, hvis det går an å fjerne noe av krimskramset på toppen. Med lyse vegger og hvite taklister, golvlister og vinduskarmer, vil det hjelpe veldig. Og så har vi et maleri som min farfar har malt, og det er jeg veldig glad i, men det er mer "koselig" enn stilig, så jeg er litt usikker på det. Har ingen suvenirer i stua.

har egentlig lyst på ei stor bokhylle et sted, og det må egentlig bli i stua - har altfor mange bøker som ikke har noen plass.

Min kjære vil egentlig ha pianoet vekk, men det nekter jeg. Nå har jo eldtemann blitt fenget, og jeg regner med at de to andre også vil spille et instrument etterhvert - så det skal stå!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/317917-prust/page/3/#findComment-2617537
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

26

• Lotte :o)

1

AneM1365380603

Ja - furuhjørneskapet skal på hodet ut. Bokhylla er jeg litt usikker på - den kan kanskje males, hvis det går an å fjerne noe av krimskramset på toppen. Med lyse vegger og hvite taklister, golvlister og vinduskarmer, vil det hjelpe veldig. Og så har vi et maleri som min farfar har malt, og det er jeg veldig glad i, men det er mer "koselig" enn stilig, så jeg er litt usikker på det. Har ingen suvenirer i stua.

har egentlig lyst på ei stor bokhylle et sted, og det må egentlig bli i stua - har altfor mange bøker som ikke har noen plass.

Min kjære vil egentlig ha pianoet vekk, men det nekter jeg. Nå har jo eldtemann blitt fenget, og jeg regner med at de to andre også vil spille et instrument etterhvert - så det skal stå!!!!

Jeg synes egentlig bøker skaper kaos om ikke alle er i samme serie. De er ikke pene når de står der i hulter i bulter og ulik høyde. Vel, jeg er altså ikke noe bokmenneske, så derfor jeg har den meningen..

Pianoet må selvsagt få stå om noen bruker det. Vi har et keyboard som alle bruker nå og da. Jeg synes ikke det er direkte pent, men når alle har glede av det er det ok :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/317917-prust/page/3/#findComment-2617548
Del på andre sider

Jeg synes egentlig bøker skaper kaos om ikke alle er i samme serie. De er ikke pene når de står der i hulter i bulter og ulik høyde. Vel, jeg er altså ikke noe bokmenneske, så derfor jeg har den meningen..

Pianoet må selvsagt få stå om noen bruker det. Vi har et keyboard som alle bruker nå og da. Jeg synes ikke det er direkte pent, men når alle har glede av det er det ok :)

Jeg synes det er kjempefint med bøker, mange bøker!!!! Og har egentlig ikke noe sans for et veldig system - det kan eventuelt være alfabetiserte, men ikke etter farger eller serier, synes jeg.

Men nå er jeg glad i å lese, og jeg har et personlig forhold til de fleste bøkene i bokhylla - og synes synd på de som ikke har fått plass der....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/317917-prust/page/3/#findComment-2617560
Del på andre sider

AneM1365380603

Du har fått svar på mailen fra i morges!

*gliiiis*

Så du greide den altså, he he. Jeg måtte lage skikkelig kineserøyne for å klare å lese det som sto der. Kanskje det betyr at det blir litt lite, he he.

Det var vært en lang kveld. Lekselesinga til sønnen min gikk greit i dag, men det tar så utrolig lang tid å øve inn alt. Det er ikke måte på hva de skal kunne denne uka. *Svett*

Så hadde jeg kvalitetstiden med den eldste etterpå. Det er alltid hyggelig, og jeg ser at hun trenger en tid som er bare hennes :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/317917-prust/page/3/#findComment-2619135
Del på andre sider

Så du greide den altså, he he. Jeg måtte lage skikkelig kineserøyne for å klare å lese det som sto der. Kanskje det betyr at det blir litt lite, he he.

Det var vært en lang kveld. Lekselesinga til sønnen min gikk greit i dag, men det tar så utrolig lang tid å øve inn alt. Det er ikke måte på hva de skal kunne denne uka. *Svett*

Så hadde jeg kvalitetstiden med den eldste etterpå. Det er alltid hyggelig, og jeg ser at hun trenger en tid som er bare hennes :o)

For å si det slik: Det passet veldig godt at den kom akkurat i morges ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/317917-prust/page/3/#findComment-2619139
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

*svever fremdeles*

Jeg hadde foreldrekonferanser for begge i bhg i dag. I korte trekk: Den yngste er en solstråle som spiser omtrent mest på sin avdeling (Det er hun som har så god forbrenning, he he). Hun på 5,5 er helt klart skolemoden, men hun lager baktropp på tur. Sammen med gjengen sin.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/317917-prust/page/3/#findComment-2619162
Del på andre sider

Jeg hadde foreldrekonferanser for begge i bhg i dag. I korte trekk: Den yngste er en solstråle som spiser omtrent mest på sin avdeling (Det er hun som har så god forbrenning, he he). Hun på 5,5 er helt klart skolemoden, men hun lager baktropp på tur. Sammen med gjengen sin.

Vi har hatt konferanser for alle tre de siste to ukene. Heldigvis trives de godt alle tre - men hun yngste har lurt oss i forhold til ei jente som vi trodde hun lekte mye med - de leker sjelden sammen, men denne jenta er visst Snuppas store ideal....

Hun mellomste og jeg hadde en fin leksestund i kved med lesing og matte. Matten går seint (som jeg skrev om i går), men det går jo fremover. Pratet mye med mor til ei i klassen hennes, og denne jenta sliter med akkurat det samme, men i enda sterkere grad.

Hun 7-åringen vår er så utrolig harmonisk og god for tida!!!! Surheten og frekkheten er nesten borte... og det er så ufattelig deilig å kunne virkelig kjenne at jeg er så utrolig glad i hele henne!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/317917-prust/page/3/#findComment-2619164
Del på andre sider

AneM1365380603

Vi har hatt konferanser for alle tre de siste to ukene. Heldigvis trives de godt alle tre - men hun yngste har lurt oss i forhold til ei jente som vi trodde hun lekte mye med - de leker sjelden sammen, men denne jenta er visst Snuppas store ideal....

Hun mellomste og jeg hadde en fin leksestund i kved med lesing og matte. Matten går seint (som jeg skrev om i går), men det går jo fremover. Pratet mye med mor til ei i klassen hennes, og denne jenta sliter med akkurat det samme, men i enda sterkere grad.

Hun 7-åringen vår er så utrolig harmonisk og god for tida!!!! Surheten og frekkheten er nesten borte... og det er så ufattelig deilig å kunne virkelig kjenne at jeg er så utrolig glad i hele henne!

Så kjekt å høre om 7-åringen :) Vi hadde den samme runden med ene vår i fjor, og hun er også blitt så harmonisk og kjekk :o)

Så nå prøver vi å minne henne på de gode sidene hele tiden, Hun elsker å høre at hun er så kjekk at jeg vil være med henne så ofte jeg kan. Hun _vil_ leve opp til det gode stempelet. I bhg sa de at hun er en rolig jente som bruker mye tid på aktiviteter som tegning og skriving. Resten av tiden bruker hun på rollespill.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/317917-prust/page/3/#findComment-2619166
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...