Gå til innhold

Slett innlegg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Moderator

Var det du eller jeg som begynte å skrive under mitt innlegg om at det var synd på ungene mine og hadde teorier om hva de får eller ikke får lov til - som var stikk imot hva jeg tidligere har fortalt deg?

Jeg har ikke noen problemer med deg. Jeg er ikke ute etter deg. Jeg vil ikke godta at du legger ut på noe forum at det er synd på mine barn utfra hvordan de har det her hjemme. Og spesielt ikke når det du hevder at er forholdene de lever under også er direkte feil - og du er klar over at det har du fått beskjed om.

Sålenge du ikke uttaler deg om mine unger og gjør antagelser du ikke har grunnlag for så ser jeg heller ingen grunn til å ta opp med deg at jeg ikke bør forveksles med ett menneske jeg ikke er. Sålenge du tar initiativ til å legge ut dine teorier om mine unger så må jeg da få svare deg på dette????

Vennligst stopp denne diskusjonen her.

Forøvrig ønsker vi at alle våre brukere forsøker å unngå å skrive innlegg som bidrar til en form for "outing" når det ikke er noen grunn til det. Hvorvidt innlegget i dag var en form for outing kan muligens diskuteres, men det er kun et par uker siden du outet helt tydelig slik at fra vårt ståsted ser det ut til at du bør tenke deg noe bedre om før du poster den type kommentarer.

Fortsatt god søndag begge to!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/317996-slett-innlegg/#findComment-2616995
Del på andre sider

Gjest Gulla Wiltersen

Forøvrig ønsker vi at alle våre brukere forsøker å unngå å skrive innlegg som bidrar til en form for "outing" når det ikke er noen grunn til det. Hvorvidt innlegget i dag var en form for outing kan muligens diskuteres, men det er kun et par uker siden du outet helt tydelig slik at fra vårt ståsted ser det ut til at du bør tenke deg noe bedre om før du poster den type kommentarer.

Jeg går ut fra at det ikke er i orden at man sitter og hetser folk slik det ble gjort her heller???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/317996-slett-innlegg/#findComment-2616997
Del på andre sider

Annonse

Beklager, jeg så ikke oppfordingen før jeg postet mitt innlegg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/317996-slett-innlegg/#findComment-2617001
Del på andre sider

Gjest Josssefine

Du føler deg angrepet, på tross av at det var du som angrep Gullas feiring av farsdagen. "Stakkars barn" osv. At du føler deg outet er sikkert greit, men de temmelig ondsinnede kommentarene til en mamma som gjør SÅ mye for at barna sine skal ha det trygt outet deg i like stor grad. Jeg kjente deg straks igjen på den holdningen, siden du tydeligvis er ute etter en eller annen slags hevn fordi hun ikke støttet ditt syn i forhold til saken du tok opp.

Du kan da bare ligge unna Gulla sine innlegg? Slutt å svar på de, så blir du ikke "outet" eller outer deg selv.

Jeg hadde ikke tenkt å komme med flere kommentarer her nå, men det er stor forskjell på det jeg FAKTISK skrev og "stakkars barn"

Nå gir jeg meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/317996-slett-innlegg/#findComment-2617018
Del på andre sider

Gjest Gulla Wiltersen

Kan du forresten slette denne tråden også siden mitt gamle nick er outet med tydelig referanse her. Jeg har tross alt ikke sagt annet enn at jeg ikke er vedkommendes svigerinne. Mens min meddebattant her henviser til en serie innlegg som kun kan spores til meg - det er tross alt mange som har svigerinner de ikke liker men det er bare en saga.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/317996-slett-innlegg/#findComment-2617023
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...