Gå til innhold

trodde dette var forum for spiseforstyrrelser jeg?


kajza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt enig med deg der. Rart de ikke har en form for "sensur" her som tar bort upassende innlegg som ikke passer inn her...

For min del er det ikke det beste sitte lese om folk som nesten "ønsker" seg SF, høres jo nesten slik ut!

Nok av folk her som sliter for å komme seg ut av dette helvette!!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Doktor Online, Redaksjonen

Helt enig med deg der. Rart de ikke har en form for "sensur" her som tar bort upassende innlegg som ikke passer inn her...

For min del er det ikke det beste sitte lese om folk som nesten "ønsker" seg SF, høres jo nesten slik ut!

Nok av folk her som sliter for å komme seg ut av dette helvette!!!

Klem

KJære Juize

Når vi som fagpersoner er inne på nettet og oppdager destruktive innlegg melder vi dette sentralt og innlegget blir da slettet. da vi ikke er på nettet daglig vil det desverre komme innlegg av en en karakter som ikke er ønskelig. Dette er svært beklagelig og vi har gjentatte ganger påpekt viktigheten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg der. Rart de ikke har en form for "sensur" her som tar bort upassende innlegg som ikke passer inn her...

For min del er det ikke det beste sitte lese om folk som nesten "ønsker" seg SF, høres jo nesten slik ut!

Nok av folk her som sliter for å komme seg ut av dette helvette!!!

Klem

Hei!

Jeg lurer på om mitt innlegg er ett av de dere har reagert på, og er i så fall veldig lei meg for det! Det var IKKE meningen å såre noen!

Jeg skrev krøkkete hvis det virket som om jeg ønsket en sf. Det jeg prøvde å si var at jeg tror at for meg har det å gå til psykolog blitt en utløsende faktor for noe som jeg har strevd litt med i flere år...Jeg er forvirret for tiden, og jeg ønsker meg kanskje innerst inne bort fra noe jeg ikke forstår og ikke derfor har kontroll over: konstant høy puls, og over til noe jeg kan ha "kontroll" over: vekt...(pulsen er lavere nå!) .. Jeg synes selv det virker PATETISK nettopp fordi det kan virke som om jeg ønsker en sf - derfor tør jeg ikke snakke med noen om det, og derfor ba jeg om hjelp her på forumet og... det er virkelig et problem for meg!

Tini

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...