Gjest hihi Skrevet 18. juli 2001 Skrevet 18. juli 2001 Hei, jeg skal i bryllu snart og har da kjøpt meg en ny kjole. Siden det ikke er noe sol her (!) så vil jeg ta sol. Jeg behøver ikke så mye, men bare litt. Hvor ofte bør jeg ta sol og hvor lenge bør jeg ligge første gangen? Bryllupet er om ca. en måned. Jeg håper på at det blir litt govær her også da, så jeg kan få sole meg litt naturlig også! 0 Siter
Gjest Odd Winge, spesialist i allmennmedisin o Skrevet 19. juli 2001 Skrevet 19. juli 2001 De fleste solarier har tabeller over hvor mye man kan sole seg uten å bli brent. Du kan godt ta solarium hver dag. Tabellene er veiledende. Dersom du er veldig blek, er det best å ta noe mindre enn standardtabellen. Personer med lys hud, særlig rødhårete, bør også være noe forsiktig i begynnelsen, mens de med mørkt hår og mye pigment i huden kan ta noe mer enn hva tabellene sier. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.