Gjest krissi Skrevet 18. juli 2001 Skrevet 18. juli 2001 Jeg er 170 høy og veier nå 145 kilo. Jeg er ellers frisk. Jeg har bestilt legetime i september for å søke slankeoperasjon. Hva er kriteriene, og hvilke sykehus utfører dette? Hvordan går jeg fram? Jeg er 34 år og har 3 barn. 0 Siter
Gjest Odd Winge, spesialist i allmennmedisin o Skrevet 19. juli 2001 Skrevet 19. juli 2001 Det finnes kirurger med kompetanse til å gjøre en slik operasjon på alle universitetssykehusene i Norge, sannsynligvis også på en del av regionsykehusene. Vanligvis vil man ha gått gjennom andre muligheter for slanking før man opererer, men operasjon kan komme på tale i en del tilfeller hvor overvekten er en alvorlig trussel mot helsen. Med din overvekt er det svært sterke grunner for å gå ned i vekt, og det kan være at en operasjon er det riktige i ditt tilfelle. Dette blir imidlertid en individuell vurdering, som gjøres på vedkommende sykehus. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.