Gjest Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 vennligst slett Jølsens rasistiske svar på dette innlegget 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Takk for tips :-) Innlegget er slettet. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Takk for tips :-) Innlegget er slettet. Hvorfor ikke konsekvent slette alle jølsen sine innlegg, h*n lurer bare av seg dritt uanst....?et 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Hvorfor ikke konsekvent slette alle jølsen sine innlegg, h*n lurer bare av seg dritt uanst....?et Vi sletter mye, men det er en grense for hvor mange timer vi ønsker å bruke pr uke på dette. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Vi sletter mye, men det er en grense for hvor mange timer vi ønsker å bruke pr uke på dette. Jeg ble utestengt, men jeg kunne faktisk bare ha ramblet på, fordi dere ikke klarer å stenge noen ute???? Så det er fritt fram å fucke DOL opp, ingen kan straffes? 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Jeg ble utestengt, men jeg kunne faktisk bare ha ramblet på, fordi dere ikke klarer å stenge noen ute???? Så det er fritt fram å fucke DOL opp, ingen kan straffes? Noen opplever vel det å bli slettet som en form for straff, for andre spiller det sannsynligvis ingen rolle. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.