Gå til innhold

Webmaster

Anbefalte innlegg

Gjest Vestkantfrua
Skrevet

Jeg synes det er skikkelig ubehagelig disse trådene som dukker opp om "den du vet" til stadighet, for nå tror vel alle at det er meg som driver på slik. Jeg er ikke en slik type som driver og henger ut noen her eller løper etter noen og jeg liker ikke tanken på at noen skulle mistenke meg for det.

Er det ikke mulig å stenge ute personen som holder på med dette?

Gjest Vestkantfrua
Skrevet

Jeg tror ikke noen mistenker deg :)

Det er godt å høre at du ikke gjør det, men det kan hende noen gjør det og det liker jeg ikke.

Skrevet

Kan være det var mitt innlegg du sikter til der, og jeg kan forsikre deg om at det ikke var deg jeg siktet til. Jeg har mine mistanker om noen som har vært laaang mer pågående enn deg, og har aldri mistenkt den personen for å være noen vestkantfrue, altså:-)

Gjest Vestkantfrua
Skrevet

Kan være det var mitt innlegg du sikter til der, og jeg kan forsikre deg om at det ikke var deg jeg siktet til. Jeg har mine mistanker om noen som har vært laaang mer pågående enn deg, og har aldri mistenkt den personen for å være noen vestkantfrue, altså:-)

Jammen godt å høre;-)

Skrevet

Det siste lurer jeg også på, for vedkommende er virkelig en plage.

Men jeg trodde ikke et øyeblikk at det var deg.

Skrevet

Jammen godt å høre;-)

Jeg skjønte med en gang hva du mente, og jeg ser at etter de siste dagers (nå slettede) tråder, kunne virke som mistanken ble rettet mot deg - men som sagt, jeg vet hvem du opprinnelig er, og forsikrer deg om at du overhodet ikke var mistenkt:-)

Klem.

AneM1365380603
Skrevet

Vedkommende driver rett og slett med mobbing. Ikke et øyeblikk har jeg tenkt at det kan være deg.

hidi, the scorpion
Skrevet

Det er godt å høre at du ikke gjør det, men det kan hende noen gjør det og det liker jeg ikke.

Du er den siste jeg mistenker;)

Gjest Moderator
Skrevet

Vi har ikke teknisk mulighet til effektiv utestengning. Send meg mail dersom dere ser slike innlegg, så sletter jeg dem. Sletter forøvrig stort sett daglig ting vedkommende poster.

Tror ikke at det er så mange som tror at du står bak disse innleggene.

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at ingen mistenker deg :)

Skrevet

Ta det med ro, denne personen er adskillige hakk verre enn deg :-)

Skrevet

''"den du vet"''

Det har eg ikkje fått med meg.

HÆ?? Hvor i all verden har du vært de siste dagene??

Skrevet

HÆ?? Hvor i all verden har du vært de siste dagene??

Har nå vært her (og på jobb) men har vært sliten og trøtt, dessuten så er det umulig å forstå snikksnakket deres. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...