Gå til innhold

warsawa


Gjest skal en tur neste uke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Vi var der i sommer. Kan ikke huske noe "spesielt" å kjøpe,, bortsett fra produkter av rav, som det jo er endel av i Polen og omkringliggende land.

Vi syntes det var en behagelig storby.

Ta dere tid til en tur opp i kulturpalasset, f.eks. Og bruk litt tid til å rusle rundt og kikke på alt som skjer "under jorda", i alle undergangene ol.l.

Finn en kafe i gamlebyen, og bare nyt livet.

Det er flere fine kjøpesentre, bl.a. det som ligger like ved sentralstasjonen.

God tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Vi var der i sommer. Kan ikke huske noe "spesielt" å kjøpe,, bortsett fra produkter av rav, som det jo er endel av i Polen og omkringliggende land.

Vi syntes det var en behagelig storby.

Ta dere tid til en tur opp i kulturpalasset, f.eks. Og bruk litt tid til å rusle rundt og kikke på alt som skjer "under jorda", i alle undergangene ol.l.

Finn en kafe i gamlebyen, og bare nyt livet.

Det er flere fine kjøpesentre, bl.a. det som ligger like ved sentralstasjonen.

God tur.

Kom bare på en liten ting til...

Om du liker nydelige julekuler, helt spesielle, må du kikke etter en liten butikk som ligger "bak" kjøpesenteret ved sentralstasjonen, ca på motsatt av senteret ifht togstasjonen. (Lurer på om du kommer til den butikken om du er på utsida/v inngangen til Zara-butikken.)

Jeg kjøpte med meg noen helt nyyydelige kuler, gleder meg til å henge de på treet i år. Og absolutt ikke dyre, heller.

God tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Likte meg der.

Noter er kjempebillig, likeså ting til fiolin, og andre instrumenter vil jeg tro.

Reiste en dag til et kjøpesenter litt utenfor alfarvei, og kjøpte en designkjole til 400 kroner, den er jeg svært glad i. Det er to år siden jeg var der. Kjøpte flere plagg jeg er blitt glad i egentlig.

Mye fine klær der synes jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...