Gå til innhold

menisk opperasjon

Anbefalte innlegg

Gjest Operert 8/6/01

Jeg ble operert med såkalt kikkehull - metode 8/6/01. Jeg hadde liten menisk skade. Kom meg fort og trengte ikke å bruke krykker. Jeg begynte i fysikalsk behandling etter 1 uke. Første løpetur (8.6 km) tok jeg etter 3 1/2 uke, men fikk ei urolig natt med smerter i kneet. Etter dette begynte jeg å sykle i stedenfor. Det gikk helt fint. Det som er vondest nå er å gå i ulendt terreng og da spesielt nedover bakker. Jeg har fortsatt litt "knepp" i det kneet som jeg ble operert i og det andre kneet er som det første var før operasjonen. Jeg har blitt litt bedre i det opererte kneet, men er ikke fornøyd. Kan jeg begynne å løpe igjen selv om det er litt vondt? Og bør jeg søke om ny vurdering til kirurg igjen? Sist stod jeg 4 år på venteliste.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/31853-menisk-opperasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...