Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Moderator
Skrevet

Slettet. Han har en dårlig dag i dag, har valgt å legge ut de samme kommentarene minst 4 ganger nå...

Skrevet

Slettet. Han har en dårlig dag i dag, har valgt å legge ut de samme kommentarene minst 4 ganger nå...

Så du har allerede slettet dem før også har han skrevet dem igjen likevel? Er det mulig..

Skrevet

Jeg synes egentlig at han går for langt når han skriver at jeg burde vært blink foran et ag3 og at jeg burde steines til døden. Jeg synes han overtråkker mange grenser av hva som er lov her inne, og burde utestenges. Sannsynligvis registrerer han seg bare på nytt igjen, men dere bør likevel utestenge han som et eksempel på at sånt ikke kan tolereres.

Det er min mening.

Gjest Moderator
Skrevet

Jeg synes egentlig at han går for langt når han skriver at jeg burde vært blink foran et ag3 og at jeg burde steines til døden. Jeg synes han overtråkker mange grenser av hva som er lov her inne, og burde utestenges. Sannsynligvis registrerer han seg bare på nytt igjen, men dere bør likevel utestenge han som et eksempel på at sånt ikke kan tolereres.

Det er min mening.

Hadde vi hatt tekniske muligheter til å stenge noen ute permanent, er det ingen tvil om Jølsen ville blitt stengt ute fra våre nettsider.

Siden vi ikke har det, så er vår vurdering at det er bedre at det fremkommer tydelig at det er _en_ og ikke mange brukere som kommer med denne type uttalelser til deg.

Skrevet

Hadde vi hatt tekniske muligheter til å stenge noen ute permanent, er det ingen tvil om Jølsen ville blitt stengt ute fra våre nettsider.

Siden vi ikke har det, så er vår vurdering at det er bedre at det fremkommer tydelig at det er _en_ og ikke mange brukere som kommer med denne type uttalelser til deg.

Bruker han ulike nick? Hva med å oute ham som en slags straff for oppførselen, vi burde få vite når det er Jølsen som står bak innlegg, han fortjener ikke annet.

Skrevet

Bruker han ulike nick? Hva med å oute ham som en slags straff for oppførselen, vi burde få vite når det er Jølsen som står bak innlegg, han fortjener ikke annet.

Enig. H*n er et troll som går langt over streken. Han bør outes, slik at h*n ikke har ubegrenset mulighet til å føkke opp hele dol.

Gjest Moderator
Skrevet

Han bruker ikke andre nick.

Gjest Moderator
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1227365836' post='4021532]

Enig. H*n er et troll som går langt over streken. Han bør outes, slik at h*n ikke har ubegrenset mulighet til å føkke opp hele dol.

Vi har flere enn Jølsen som lager trøbbel på dol.

Skrevet

Ja det er sandt.

Eg er heldigvis ikkje en av dem!

Skrevet

Men ble ikke Hidi utestengt en gang?

Skrevet

Ikke fysisk - bare at hun fikk beskjed om at hun var det for en ukes tid eller så, og så etterkom hun denne oppfordringen fra webmaster.

Skrevet

Ikke fysisk - bare at hun fikk beskjed om at hun var det for en ukes tid eller så, og så etterkom hun denne oppfordringen fra webmaster.

Ok, trodde hun ble utestengt jeg. Burde vært en mulighet. Utilvsomt.

Gjest Moderator
Skrevet

Hun ble bedt om å holde seg borte fra dol en ukes tid, og var voksen nok til å etterkomme denne oppfordringen.

I en del andre tilfeller har vi slettet systematisk det en bruker skriver en periode, men dette er relativt tidkrevende.

hidi, the scorpion
Skrevet

Takk;)

Skrevet

Nå har har gjort det igjen...

Skrevet

Han er jo faen ikke sann, bare se på siste 25 - alle innlegg vesenet poster er stygge svar på dine innlegg.

Snakk om å være ondskapsfull og idiotisk, men klarer du å heve deg over det er nok det det beste.

Jeg fatter ikke at han klarer å ha slik interesse, du har min medfølelse. Rett og slett.

Skrevet

Oute dem.

Skrevet

Og for hvert eneste ett bekrefter han hvor sjarmerende han er. ;-)

Men jøss - det er da fullt tillatt å mislike mennesker, men å hugge løs slik han gjør er bare ikke normalt. Stakkars lille.

Gjest Moderator
Skrevet

Oute dem.

De andre bruker ikke fast nick, så da hjelper det ikke. Beste strategi er stort sett alltid å ignorere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...