Gå til innhold

manglende onani


anonym32

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann på litt over 30 år, med samboer og barn.

Nylig fortalte jeg min samboer at jeg ALDRI har onanert ( på den måten at jeg har dradd penis til jeg har fått utløsning).

Min seksuelle aktivitet "på egenhånd" i tenårene og sener har bestått i at jeg gnidd underlivet mot madrassen(men ikke så lenge at jeg har fått utløsning). Mine utløsninger har alltid kommet med "våte drømmer", når jeg ikke har hatt en partner.

At jeg fortalte min samboer om dette er et svært stort problem for oss begge, da hun nå betrakter meg som svært unormal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke _alle_ menn som masturberer, og dersom seksuallivet ellers fungerer greit, hvorfor skulle det vaere noe problem? Nesten alle menn drikker kaffe, men det er vel ingen grunn til at man skulle foele seg unormal om man ikke gjoer det?

Men dersom det skulle vaere saa viktig for henne, kan du vel alltids begynne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Du er ikke unormal men noe uvanlig. Snakk med henne om hvorfor du ikke onanerte på vanlig måte. Hva slags hemninger du slet med dengang, hvorfor? Kanskje det hadde noe å gjøre med din oppdragelse etc.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok flere enn deg som velger den måten å onanere på, men de fleste vil nok bruke den gode gamle hånden til tider. Du var kanskje tidlig i seksuelt forhold med kvinner? Dvs reduserte behovet for å eksperimentere med onanering. Det står det vel mer respekt av? Din kone burde vel ikke ta det tungt siden dere kan nyte sex sammen i stedet for onanering (selv om mange velger å kombinere disse).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...