Gå til innhold

Lotte m. fl - boblekåpedebatten igjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

22

• morsan

14

• Lillemus

9

• trollemor;o)

1

Mest aktive i denne tråden

Jeg fryser sjelden i mine ulljakker og -kåper. Det kommer jo an på hva man har under samt hvor mye man er utendørs. Jeg ville jo ikke brukt det på en skogstur eller annet der jeg skulle være ute over lengre tid:-)

Ull holder fint kulda ute, men er det vind blir det fort kaldt.

Men - vi lider da gjerne for skjønnheten, gjør vi ikke? :-)

Annonse

Ja, det gjelder å ta hensyn til tid og sted for bruk av plagget! :-)

''Ja, det gjelder å ta hensyn til tid og sted for bruk av plagget! :-)''

Min kjære har en lue som egentlig er beregnet til bruk når man kjører hest, jeg synes den er søt da - den er spiss i toppen og hadde den vært blå hadde han sett ut som Blånissefar! :o) Selv setter han grensa ved å gå inn i butikken med den, det gjør han bare ikke. I alle fall ikke butikkene i sentrum av tettstedet, men kolonialen i utkanten går an, for "der e dem itj så fin på det sjø!" ;o)

''Ja, det gjelder å ta hensyn til tid og sted for bruk av plagget! :-)''

Min kjære har en lue som egentlig er beregnet til bruk når man kjører hest, jeg synes den er søt da - den er spiss i toppen og hadde den vært blå hadde han sett ut som Blånissefar! :o) Selv setter han grensa ved å gå inn i butikken med den, det gjør han bare ikke. I alle fall ikke butikkene i sentrum av tettstedet, men kolonialen i utkanten går an, for "der e dem itj så fin på det sjø!" ;o)

Dere høres ut som tatt ut av en førjulsfilm fra 1950! ;-)

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1227614720' post='4023823]

Ikke ren ull, da. Det er blanding.

Jajaja - det er masse ull i alle fall, utrolig god og varm! Tiltenkt å ha under scooterdressen på vei til hytta så jeg slipper å fryse når vi kommer frem og venter på at ovnsvarmen skal bre seg. :o)

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1227614846' post='4023827]

Dere høres ut som tatt ut av en førjulsfilm fra 1950! ;-)

*Hehe* Vi er nok temmelig avslappet i forhold til klær og moter hos oss ja. :o) Min kjære er enda verre enn meg, og det sier i grunnen litt...

Jeg hadde også en slik en - med ankermønster på knappene;-)

Jeg hadde losjakke på ungdomsskolen og vgs. Husker jeg brukte noen av håndarbeidstimene på u-skolen til å reparere den, den var ikke aldeles ny... :o) Tror jeg "arvet" den etter søstra mi som sikkert hadde arvet den etter en onkel eller noe sånt.

*Hehe* Vi er nok temmelig avslappet i forhold til klær og moter hos oss ja. :o) Min kjære er enda verre enn meg, og det sier i grunnen litt...

Du er da alltid ordentlig, du! ...bortsett fra i Felleskjøpetkostymene dine..... Kjæresten din tør jeg ikke tenke på... ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...