Gå til innhold

Lotte m. fl - boblekåpedebatten igjen

Anbefalte innlegg

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1227690647' post='4024529]

Jeg skal da ikke ta meg ut i denne! Et supplement til kortere jakker, uten å være festkledd.

Jeg er nok betydelig mye mer ute, enn visse andre ;-)

''Jeg er nok betydelig mye mer ute, enn visse andre ;-)''

Hvor har du det fra? Jeg har som sagt også en dunparkas, den er både pen og varm til sitt bruk.

Fortsetter under...

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

22

• morsan

14

• Lillemus

9

• trollemor;o)

1

Mest aktive i denne tråden

''Jeg er nok betydelig mye mer ute, enn visse andre ;-)''

Hvor har du det fra? Jeg har som sagt også en dunparkas, den er både pen og varm til sitt bruk.

Du så vel ikke ;-)

Ang. hva som er pent, så er jo det høyst objektivt. :-)

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1227707775' post='4024789]

Også i tillegg så svarer jeg morsan at jeg en _nedsnødd_... det er heftig snøvær her, så nesten innesnødd, hadde kanskje sett bedre ut på skjermen ;-)

Forøvrig kom jeg over en link med fine lange jakker - se særlig de av ull nederst:

http://www.aleksander.no/site/maler/x/?case_vis=produktutlistning&katID=40&Navn=JAZZ&HKatID=15

Forøvrig kom jeg over en link med fine lange jakker - se særlig de av ull nederst:

http://www.aleksander.no/site/maler/x/?case_vis=produktutlistning&katID=40&Navn=JAZZ&HKatID=15

Fin boblis! ;-)

Joda, ulljakkene er var faktisk ok!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...