Gå til innhold

vertikal eller horisontal deling?!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

''hva skjer?!''

Det hopper mellom vertikal og horisontal deling når du er på dol.

Hæ hæ, ok, takk for hjelpen da. Men denne gangen

var jeg altså under riktig forum;-) Har ikke du opplevd

dette uten at du selv har gjort noe med innstillingene?

Nei det har eg ikkje opplevd faktisk, eg har vertikal deling hele tiden.

Merkelig. Og det som er enda merkeligere er at webbis åpenbart har det mere travelt med å slette nicks kabeltråder enn å gi meg et fornuftig svar på dette:-)

Merkelig. Og det som er enda merkeligere er at webbis åpenbart har det mere travelt med å slette nicks kabeltråder enn å gi meg et fornuftig svar på dette:-)

Eg har en hemmelig konspirasjonsteori, eg tror nemlig at webbis og Jølsen er samme person, og Jølsen har eg ikkje sett snurten av på lenge derfor kan nok ikkje webbis (altså Jølsen) svare på spørsmålet ditt.

Annonse

Eg har en hemmelig konspirasjonsteori, eg tror nemlig at webbis og Jølsen er samme person, og Jølsen har eg ikkje sett snurten av på lenge derfor kan nok ikkje webbis (altså Jølsen) svare på spørsmålet ditt.

Åjoda, webbis har sletta mye her i dag, så vet ikke

om teorien din holder, men ellers er den ikke så dum;-)

Jeg ga da beskjed om at jeg hadde hatt mye å gjøre de siste dagene! Makan!

:-)

Forresten, så er den horisontale kommet tilbake, og jeg er glad igjen. Men likevel litt forvirret, for jeg syns begge visninger egentlig er vertikal, men den horisontale er vertikal på midten, mens den vertikale er vertikal til høyre. Er ikke helt logisk dette, syns jeg. Nuvel;-)

Forresten, så er den horisontale kommet tilbake, og jeg er glad igjen. Men likevel litt forvirret, for jeg syns begge visninger egentlig er vertikal, men den horisontale er vertikal på midten, mens den vertikale er vertikal til høyre. Er ikke helt logisk dette, syns jeg. Nuvel;-)

Nå blei eg litt forvirret eg også.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...