Gjest AldriMer Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hei jeg har gått på noe som kalles Dianabol - methandrostenlone i 7 uker (ca 15mg hver dag i denne mnd) nå. Jeg var mildt sakt uforberedt å viste ingenting om dette stoffet. Etter noe research har jeg spurt meg selv hva i all verden jeg holder på med. Jeg vil slutte å ta det umiddelbart men har hørt fra "proffer" at kroppen ikke produserer østrogen naturlig lengre og at vis jeg avslutter uten preparatet Novla så vil det være mer skadelig en å fortsette. 1. Kan jeg ha fått varige skader av en så kort periode? 2. Jeg har hørt at jeg trenger Novla nå slik at kroppen begynner å produserer østrogen igjen, er dette noe lurt ? 3. Jeg fikk fortalt at jeg ikke burde si ifra til en lege da jeg kanskje ikke ville kunne få livsforsikring osv i framtiden min. Bør jeg kanskje kontakte en lege å få testet at alt er ok ? Hva i all verden gjør jeg ? Jeg håper du sier ifra vis dette er utenfor ditt felt. På forhånd mange takk 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/319157-anabole-steroider/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satish Arora, allmennlege Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det er veldig postivt at du har forstått alvoret med anabole steroider og ønsker å slutte. Jeg tror ikke at du skal ha fått varige skader av en så kort periode og det er lurt å få sluttet med dette så snart som mulig. Derimot er det viktig at dette blir gjort på en forsvarlig måte med gradvis men rask nedtrapping. Det er derfor viktig at du tar kontakt med din lege for å legge opp en plan for dette. Legen vil også da kunne utføre en fysisk undersøkelse for å vurdere om det er behov for videre tester eller ikke. Jeg synes ikke at bekymring for livsforsikring skal hindre deg å oppsøke lege - dette har sjeldent noe å si når det har vært snakk om en såpass kort periode og når du selv oppsøker lege for å få råd om å avslutte. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/319157-anabole-steroider/#findComment-2634857 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.