Gå til innhold

Til alle som svarte i sofatråden

Anbefalte innlegg

AneM1365380603

Det ble denne i mørk brun:

http://www.ekornes.no/no/ekornescollection/ekornessofaer/ekornes-stockholm/

Den er i 4+3. De ulike farvene kommer fram automatisk, og den er faktisk finere i virkeligheten enn på bildet.

Da mannen min oppdaget denne sofaen beinet han bort i full fart og slang seg ned. Vi ble begge overrasket over at den var så utrolig god å sitte i :o)

Da jeg så navnet på den kom jeg på at det er akkurat samme sofaen som Geir har, bortsett fra at hans er i stoff.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/319174-til-alle-som-svarte-i-sofatr%C3%A5den/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

20

• Lotte :o)

9

• candyqueen_83

5

• bustebeisa

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

AneM1365380603

Den er mye finere i virkeligheten ja. Synes den ser helt annerledes ut på bildet. Mamma har denne i fargen chocolate, og den er kjempefin synes jeg. Den er også veldig god å sitte i. Bedre enn de fleste. Og litt større :o)

Er choclate den samme farven som vi har valgt? Jeg kan ikke huske om det sto noe navn på farven, men merket er i allefall Stockholm :o)

Jeg skreiv jo til deg i går at vi ikke har Ekornes møbler her, men der tok jeg feil. De har det der vi kjøpte spisebordet. Vi hentet det i dag, og der sto den bare :)

AneM1365380603

Gratulerer med ny sofa, den er jo knallfin! Min likner veldig, men er buesofa, og sort. Nå blir det stilfult i stua di!! :)

Tusen takk :o) Uff, det har gått mye penger nå, så nå må vi være forsiktig en stund framover. Etter jul, he he.

Annonse

Er choclate den samme farven som vi har valgt? Jeg kan ikke huske om det sto noe navn på farven, men merket er i allefall Stockholm :o)

Jeg skreiv jo til deg i går at vi ikke har Ekornes møbler her, men der tok jeg feil. De har det der vi kjøpte spisebordet. Vi hentet det i dag, og der sto den bare :)

Det er den mørkebrune. Regner med det er den som er på bildet. Hvertfall veldig lik. Fant ikke igjen den muligheten for å sjekke flere farger osv.

Fant det nå. Tror det er chocolate som er mest vanlig av de brune de har i butikken. Kan jo bestille mange andre farger også. Og det finnes forskjellig typer hud. Noen er mer slitesterke enn andre. Mamma har Paloma vet jeg.

Fargen ser egentlig mørkere ut på nett synes jeg, og sofaen ligner ikke særlig.

AneM1365380603

Fant det nå. Tror det er chocolate som er mest vanlig av de brune de har i butikken. Kan jo bestille mange andre farger også. Og det finnes forskjellig typer hud. Noen er mer slitesterke enn andre. Mamma har Paloma vet jeg.

Fargen ser egentlig mørkere ut på nett synes jeg, og sofaen ligner ikke særlig.

Jeg tror nok det er nøyaktig samme som den vi får. Jeg er helt enig med deg i at den ikke ser helt lik ut på bildet, for den var da myyye finere i virkeligheten :o)

Tusen takk :o) Uff, det har gått mye penger nå, så nå må vi være forsiktig en stund framover. Etter jul, he he.

Ikke lett å være forsiktig når det klør i hendene :) En ser stadig nye ting en kan trenge liksom, duk, puter, lamper osv.... Nei nå setter jeg vel griller i hodet ditt! Huffda ;)

AneM1365380603

Ikke lett å være forsiktig når det klør i hendene :) En ser stadig nye ting en kan trenge liksom, duk, puter, lamper osv.... Nei nå setter jeg vel griller i hodet ditt! Huffda ;)

Puter har vi, men du har rett i at jeg tenker mye på duk og lamper ;o)

AneM1365380603

Gratulerer med nye sofa! Den så deilig ut å ligge i ;0)

Takk :o) Vi hadde faktisk lyst til å prøveligge i den, men det ville vært litt drøyt da. Ikke et prøveligg altså ;)

Jeg ligger ofte i sofaen og ser på tv. Veldig ofte ligger en unge inntil meg, og det hender at en ligger oppå i tillegg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...