Gå til innhold

Hvilken film har du lyst til å se en gang til?

Anbefalte innlegg

Gjest Mimre, mimre
Skrevet

Stekte grønne tomater!

Åh, ja den var bra!

Gjest ikkeno problem å få gjort det  evl??:P
Skrevet

er da lett å finne igjen såpass vanlige filmer,ikke et det så dyrt å kjøpe heller!

stor film-samling her:)

Skrevet

Stekte grønne tomater!

Den har eg, god film med noen nydelige skuespillerprestasjoner.

Skrevet

The Deer Hunter, hjortejegeren

Den får du kjøpt "over alt" billig.

God film, har den sjøl.:)

Skrevet

Den får du kjøpt "over alt" billig.

God film, har den sjøl.:)

Takk, da skal jeg se etter den :o)

Gjest towanda-83
Skrevet

trodde mest damer likte den?;P

Skrevet

The Usual Suspects. Jeg har drømt om å se den siden gikk på kino, og er helt flau over ikke å ha sett den. Fordi jeg nok ville ha sett den flere ganger hvis jeg hadde.

Skrevet

The Usual Suspects. Jeg har drømt om å se den siden gikk på kino, og er helt flau over ikke å ha sett den. Fordi jeg nok ville ha sett den flere ganger hvis jeg hadde.

En av mine favoritter. Knallfilm! Vi liker et godt plot! Jeg gledet meg voldsomt til å se Lars and the real girl igjen når den nå kom på dvd og det var ingen skuffelse. Filmen passer meg her og nå i forhold til mitt liv og jeg elsker filmen i sin helhet, skuepillprestasjonene, historien og det jeg klarer å legge i den. En nyere film på 10 på topplista mi.

I tillegg har jeg grått sentimentale tårer når jeg har sett Cinema Paradiso, selv om filmmusikken er noe ødelagt av senere utgivelser.

Skrevet

En av mine favoritter. Knallfilm! Vi liker et godt plot! Jeg gledet meg voldsomt til å se Lars and the real girl igjen når den nå kom på dvd og det var ingen skuffelse. Filmen passer meg her og nå i forhold til mitt liv og jeg elsker filmen i sin helhet, skuepillprestasjonene, historien og det jeg klarer å legge i den. En nyere film på 10 på topplista mi.

I tillegg har jeg grått sentimentale tårer når jeg har sett Cinema Paradiso, selv om filmmusikken er noe ødelagt av senere utgivelser.

Åh, jeg har fått anbefalt Lars and the real girl av en venninne også, så den må jeg åpenbart se:-) Og på en måte er jeg glad for at jeg ikke har sett The Usual Suspects, for så har jeg den jo tilgode:-D Maange år siden jeg så Cinema Paradiso, men den kunne jeg godt tenkt meg og se igjen. Il Postino var også fantastisk, når vi skal snakke om italienske...

Gjest Klaudia
Skrevet

Finnes den på DVD i Norge? Leide den på VHS en gang på 90-tallet. Har ikke sett den noen steder på maaange år.

Skrevet

Finnes den på DVD i Norge? Leide den på VHS en gang på 90-tallet. Har ikke sett den noen steder på maaange år.

Du får den på DVD i to utgaver, en med norske undertekster og en med engelske.

Her er den med norske undertekster:

http://www.platekompaniet.no/dvdproduct.asp?id=Q%2D2690

Scroll ned så ser du den med engelske undertekster til 59,50.-!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...