Gjest vil bli tørr på tærne Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 De siste ukene er jeg blitt så plaget med fuktighet på beina. Begynner å fryse, brrr,, Hva kan jeg gjøre for å forhindre dette? 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Ull! Trysil eller Ullvang innerst så er problemet løst. Har også prøvd flere typer tynnere strømper med litt ull i fra f.eks. Cubus, men de er ikke så gode. Sko som ikke er klamme er en selvfølge også da. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Ull! Trysil eller Ullvang innerst så er problemet løst. Har også prøvd flere typer tynnere strømper med litt ull i fra f.eks. Cubus, men de er ikke så gode. Sko som ikke er klamme er en selvfølge også da. ''også prøvd flere typer tynnere strømper med litt ull i fra f.eks. Cubus, men de er ikke så gode.'' Kjøp skikkelige varer, f.eks. Falkes tynne ullsokker - de er utrolig deilige! 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 ''også prøvd flere typer tynnere strømper med litt ull i fra f.eks. Cubus, men de er ikke så gode.'' Kjøp skikkelige varer, f.eks. Falkes tynne ullsokker - de er utrolig deilige! Hvor fås de???? MÅ HA! ;o) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Hvor fås de???? MÅ HA! ;o) De har dem blant annet i undertøysforretninger, blant annet hos Marinka (om de finnes i Tr.heim?). Ser forresten at Falke også har nettsalg på www.falke.no, men her ser de ved første øyekast ut til kun å ha sportssokker. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Hvor fås de???? MÅ HA! ;o) Muligens er det "walkie light" i linken. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 De har dem blant annet i undertøysforretninger, blant annet hos Marinka (om de finnes i Tr.heim?). Ser forresten at Falke også har nettsalg på www.falke.no, men her ser de ved første øyekast ut til kun å ha sportssokker. Neida, det er masse forskjellige sokker der - hvilke tenker du på? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Neida, det er masse forskjellige sokker der - hvilke tenker du på? Som nevnt i andre svaret mitt er det muligens de som heter "Walkie Light", men ikke godt å si, det var lite informasjon og ikke bilde av dem. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Som nevnt i andre svaret mitt er det muligens de som heter "Walkie Light", men ikke godt å si, det var lite informasjon og ikke bilde av dem. Joda, under sokker - tur: http://www.falke.no/sports/2008ss/index.php?t=products&g=socks&c=trek&p=16486 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Joda, under sokker - tur: http://www.falke.no/sports/2008ss/index.php?t=products&g=socks&c=trek&p=16486 Disse er en del tykkere en de jeg tenker på - jeg tenker på noen som er _skikkelig_ tynne, som en uten problemer kan ha oppi småsko innendørs. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Disse er en del tykkere en de jeg tenker på - jeg tenker på noen som er _skikkelig_ tynne, som en uten problemer kan ha oppi småsko innendørs. Du ser ikke på walkie nå da? Litt under står walkie light. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Disse er en del tykkere en de jeg tenker på - jeg tenker på noen som er _skikkelig_ tynne, som en uten problemer kan ha oppi småsko innendørs. Hmm. Rart. Lillemus sin link viste med bilde. Når jeg finner frem til walkie light selv vises ikke bilde. Og da står det bare to forskjellige farger. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Hmm. Rart. Lillemus sin link viste med bilde. Når jeg finner frem til walkie light selv vises ikke bilde. Og da står det bare to forskjellige farger. Det er ikke samme type sokk. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Hmm. Rart. Lillemus sin link viste med bilde. Når jeg finner frem til walkie light selv vises ikke bilde. Og da står det bare to forskjellige farger. Aah, tittet på nettbutikk jeg. Ikke kolleksjon. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Ull! Trysil eller Ullvang innerst så er problemet løst. Har også prøvd flere typer tynnere strømper med litt ull i fra f.eks. Cubus, men de er ikke så gode. Sko som ikke er klamme er en selvfølge også da. Cubus (på Solsiden) har tynne i ren ull også, som er kjempegode. Har ikke brukt annet på flere år! 0 Siter
Gjest Fotsvetteberta Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Legg bena i vann med kamille-te poser! Teen trekker faktisk ut fuktigheten. Et kjempe godt kjerringråd som faktisk funker! Fuktigheten ligger ellers som regel i det ytterste hudlaget. Du kan derfor med fordel peele vekk dette hudlaget etter bad/dusj. Jo sjeldnere du skraper/peeler, jo mer fuktighet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.