Gå til innhold

Fluanxol igjen


Soria

Anbefalte innlegg

Er det normalt å føle seg dopet, og ha hjertebank når man har tatt fluanxol for første gang?

Er 1-2 mg x 3 mye?

Idiotiske spørsmål sikkert men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest engelen

Les på bruksanvisningen som følger med, der står det om bivirkninger som oppstår. Men jeg tror det er vanlig med hjerteank og sånt. Hva har legen anbefalt deg?? Har du brukt medisinen før?? Jeg merker at jeg blir mere sliten nå når jeg bruker cipramil. Men les på bruksanvisningen, det gjorde jeg:)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thinkerbell

hei :)

jeg mener å erindre at jeg begynte på 0,5mg....(syntes det hørtes litt mye ut å begynne på den dosen du skriver...men følg det legen din har skrevet på pakken).. Ved sterk angst er 0,5 mg ingenting, men det var som sagt en begynnelse

klems bella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :)

jeg mener å erindre at jeg begynte på 0,5mg....(syntes det hørtes litt mye ut å begynne på den dosen du skriver...men følg det legen din har skrevet på pakken).. Ved sterk angst er 0,5 mg ingenting, men det var som sagt en begynnelse

klems bella

Takk.

Tar du dem fast, eller ved behov?

Hva er best?

Det jeg har fått beskjed om er 1-2 tabletter inntil 3 ganger daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thinkerbell

Takk.

Tar du dem fast, eller ved behov?

Hva er best?

Det jeg har fått beskjed om er 1-2 tabletter inntil 3 ganger daglig.

hepp:)

nei,- jeg begynte på truxal istedet, sto på fluanxol kun en kort periode...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg synes det høres ut som en litt stor startdose.

Døgndoser over 3 mg er uvanlig ved angstlidelser, men kan brukes.

Jeg ville holdt meg innen 3 mg den første tiden, og kun økt om virkningen ble for liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det høres ut som en litt stor startdose.

Døgndoser over 3 mg er uvanlig ved angstlidelser, men kan brukes.

Jeg ville holdt meg innen 3 mg den første tiden, og kun økt om virkningen ble for liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...