Gjest førjulstri Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Noen som vet hva det betyr? I statistisk sammenheng... 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Det var da rundt halv elleve (ellerno) jeg spiste lunsj da! Jeg er forresten på jobb enda, var ute et par timer tidligere for å ta meg av noe, men nå sitter jeg altså her og dingler med de lodne beina mine igjen! Skal vel dra hjem snart, planen er å bare slarve på nett resten av kvelden, med eller uten bytinger klatrende på nakken! ''planen er å bare slarve på nett resten av kvelden'' Å fy faen, nå spøy jeg nesten i vemmelse! Kan faktisk ikke tro at jeg skrev "å bare". Da har man vært for lenge på mongo-DOL, når man begynner å skrive slike groviser!' 0 Siter
Gjest førjulstri Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Har laget en tegning til deg: http://img210.imageshack.us/img210/7163/asymbe3.jpg Takk SMIR, til stor hjelp 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Det var da rundt halv elleve (ellerno) jeg spiste lunsj da! Jeg er forresten på jobb enda, var ute et par timer tidligere for å ta meg av noe, men nå sitter jeg altså her og dingler med de lodne beina mine igjen! Skal vel dra hjem snart, planen er å bare slarve på nett resten av kvelden, med eller uten bytinger klatrende på nakken! "å bare" er sjelden vare fra deg ja, du skriver veldig bra norsk. Skriver du like bra på farsi? 0 Siter
Jølsen Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 "å bare" er sjelden vare fra deg ja, du skriver veldig bra norsk. Skriver du like bra på farsi? Jepp, blant annet! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.