Gå til innhold

Hvor kjøpe billig lysdekorasjon til vindu?

Anbefalte innlegg

Gjest pynte til jul
Skrevet

Må være elektrisk - ikke batterier. Ellers åpen for alt.

Ser IKEA har til 198,-, lurer på om det finnes billigere? Ønsker å bruke minst mulig:)

mil1365380270
Skrevet

Nille og Clas Ohlson har til 150,-. Kanskje billigere også.

Gjest ViViola
Skrevet

Du, det er ikke slik at man _må_ ha noe i vinduet heller - om man ikke har råd/ikke har lyst.

:-)

Skrevet

Drit i å pynte til jul! Det blir bare mer å rydde bort igjen senere!

Skrevet

Glaaade juuul, heeeellige jul, nissen spyr på dass i skjul! Engler drekker og krangler som fyyy, briiiinger stemningen hertil på nyyy, saaaalig er fylla for nooooordmenn, hygg'lig er juuuula for deeeem!

Skrevet

Plantasjen har en fin adventsstjerne til 99 kroner. Gå inn på plantasjen.no og titt i kundeavisen som ligger der.

Skrevet

Du skulle fått tak i den isbjørnen de selger på europris, den er så fiiin :) Men ikke i rimelig pris nei. Ca 900kr.

De selger noe på jyst til 100-150kr av slike slynger hvis det er hva du tenker på.

På nille har de en glasskule med lys i, også eletrisk, den var flott og til 99kr.

Selv har vi adventstjerne i vinduet. Tror kanskje du får tak i de til under hundrelappen.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Du skulle fått tak i den isbjørnen de selger på europris, den er så fiiin :) Men ikke i rimelig pris nei. Ca 900kr.

De selger noe på jyst til 100-150kr av slike slynger hvis det er hva du tenker på.

På nille har de en glasskule med lys i, også eletrisk, den var flott og til 99kr.

Selv har vi adventstjerne i vinduet. Tror kanskje du får tak i de til under hundrelappen.

''Du skulle fått tak i den isbjørnen de selger på europris, den er så fiiin :) Men ikke i rimelig pris nei. Ca 900kr.''

Jeg også syns den er kjempefin. :-) Og det overrasker meg egentlig litt, hehe.

Skrevet

''Du skulle fått tak i den isbjørnen de selger på europris, den er så fiiin :) Men ikke i rimelig pris nei. Ca 900kr.''

Jeg også syns den er kjempefin. :-) Og det overrasker meg egentlig litt, hehe.

Den er jo noe utenom det vanlige julestyret ;) Det blir kanskje halv pris snart hehe

Skrevet

Papirstjerne på -nille til 69,- Sammenleggbar og plassbesparende de 11 andre månedene i året ;-)

Gjest Aimabel
Skrevet

På Plantasjen har de lysdekorasjon til 49,50, den tradisjonelle trekantstaken...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...