Gjest Berte på 30 Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Vet legene sier det ikke er farlig. Men i det siste kjenner jeg salver med kraftige hjerteslag hver dag. Som regel kommer de hver gang jeg blir litt andpusten. Har vart slik i et par uker nå og det er så plagsomt at jeg har begynt å bevege meg saktere for å slippe hjertebanken. Noen som vet hva dette kan skyldes eller hvordan jeg skal få det bort? 0 Siter
pekkaline Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Når det er noe du har hatt over tid så ville jeg bedt om betablokkere. Tabletter som kan hjelpe. Det er jo ikke greit i det hele tatt når det hindrer deg i hverdagen. Kontakt legen. http://no.wikipedia.org/wiki/Betablokker 0 Siter
Gjest dette hjalp mannen min Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Hei Mannen min var plaget av dobbeltslag lenge. Han var til masse undersøkelser både hos leger og sykehus, fikk sånn måler på hjertet som han gikk med ett døgn osv. Han fikk ikke noen hjel. Tilfeldigvis leste han en artikkel på nettet om akkurat dette, og i en bisetning ble det nevnt at Magnesium hjalp på dette. Han kjøpte en boks og prøvde og det hjalp faktisk!!! Han spurte i ettertid hvorfor legene ikke hadde sagt noe om dette, men fikk bare mumling til svar. Så prøv om det ikke hjelper for deg også! 0 Siter
Gjest agree Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Ekstrasystoler som øker på ved aktivitet bør undersøkes fortrinnsvis ved en belastnings-EKG. Det er ikke positivt at du senker aktivitetsnivået ditt pga dette, så en tur til legen for å bli betrygget om at de ikke er av den "farlige" sorten er nok det jeg anbefaler. 0 Siter
Gjest Berte på 30 Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Når det er noe du har hatt over tid så ville jeg bedt om betablokkere. Tabletter som kan hjelpe. Det er jo ikke greit i det hele tatt når det hindrer deg i hverdagen. Kontakt legen. http://no.wikipedia.org/wiki/Betablokker Takker for hjelp. Første gang jeg kjente slike slag løp jeg til legen og trodde jeg skulle dø. Men det er litt annerledes nå... Forrige periode føltes det ut som hjertet stoppet noen sekund, før det small til. Å legen kjente på pulsen og sa at det var ufarlige dobbeltslag. Nå blir det som regel utløst av fysisk aktivitet Å det gjør vondt når det står på som verst. Blir ofte svimmel også når jeg driver hardt arbeid. Mulig jeg er i elendig form.. men blir ikke bedre når det føles ut som hjertet spretter ut av brystet. Skal til legen fredag og ta det opp. Så får jeg prøve magnesium om ikke annet hjelper. 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Takker for hjelp. Første gang jeg kjente slike slag løp jeg til legen og trodde jeg skulle dø. Men det er litt annerledes nå... Forrige periode føltes det ut som hjertet stoppet noen sekund, før det small til. Å legen kjente på pulsen og sa at det var ufarlige dobbeltslag. Nå blir det som regel utløst av fysisk aktivitet Å det gjør vondt når det står på som verst. Blir ofte svimmel også når jeg driver hardt arbeid. Mulig jeg er i elendig form.. men blir ikke bedre når det føles ut som hjertet spretter ut av brystet. Skal til legen fredag og ta det opp. Så får jeg prøve magnesium om ikke annet hjelper. Ja magnesium hjelper for musklene, og hjertet er jo akkurat det. lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.