Gå til innhold

Lagre passord i DOL

Anbefalte innlegg

Gjest DOLbruker
Skrevet

For å skrive eller svare på innlegg her i DOL, må man jo alltid oppgi brukernavn og passord. Mitt passord er derimot så innviklet at jeg ikke klarer å skrive det av. Jeg må derfor kopiere og lime inn passordet hver gang jeg skal delta aktivt.

Vanligvis er det jo mulighet for å lagre passordet, slik at du slipper å oppgi det hver gang. Finnes det en slik mulighet på DOL

Gjest automatisk pålogget selv
Skrevet

har du samme pc?min pc har mulighet for å lagre sånt,men det er kanskje fordi jeg ikke logger ordentlig ut,men alltid er pålogget...ikke vet jeg...

(kommer ofte opp på skjermen om man vil lagre brukernavn og passord)

Gjest DOLbruker
Skrevet

har du samme pc?min pc har mulighet for å lagre sånt,men det er kanskje fordi jeg ikke logger ordentlig ut,men alltid er pålogget...ikke vet jeg...

(kommer ofte opp på skjermen om man vil lagre brukernavn og passord)

Jeg har fått lagret alle passordene mine på pc`en utenom i DOL. Her har jeg aldri fått opp dette spørsmålet. Bruker den samme pc`en ja.

Skrevet

Når jeg skriver forbokstaven på nicket mitt kommer resten opp av seg selv når jeg logger på med min pc.

Skrevet

Når jeg skriver forbokstaven på nicket mitt kommer resten opp av seg selv når jeg logger på med min pc.

Jeg trenger bare å dobbelklikke så kommer min opp.....

Skrevet

Jeg trenger bare å dobbelklikke så kommer min opp.....

Ja, det kan forresten jeg også fant jeg ut, men som regel bare skriver jeg d og så kommer resten opp

Gjest høstløv
Skrevet

På min PC er både brukernavn og passord lagret fra gang til gang.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hvorfor bytter du ikke bare passord? Det kan du gjøre på [Min Side] under valget [brukerprofil]

Gjest DOLbruker
Skrevet

Hvorfor bytter du ikke bare passord? Det kan du gjøre på [Min Side] under valget [brukerprofil]

Ja, tror jeg får gjøre det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...