Gjest Elextra Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 http://tjenester.aftenposten.no/quiz/quiz.htm?method=start&id=3603 11/12 her :-) Flertallet av spørsmålene var dog i overkant lette. Bommet på Østerlars' runde kirke, eller hva det var 0 Siter
morsan Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 10 av 12 her. Bommet på den samme som deg, samt Gravensteen (men der tenkte jeg i samme sekund jeg trykket svaret at det nok var feil, så å være litt mindre kjapp på labben hadde vært en fordel her*S*) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 10 av 12 her. Bommet på den samme som deg, samt Gravensteen (men der tenkte jeg i samme sekund jeg trykket svaret at det nok var feil, så å være litt mindre kjapp på labben hadde vært en fordel her*S*) Gravensteen tippet jeg på - med hell! 0 Siter
morsan Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Gravensteen tippet jeg på - med hell! Det var vel et par jeg også hadde litt hell på;-) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 8 riktige - og da tippet jeg godt! Niks, severdigheter er _ikke_ min sterke side. Elger, derimot...! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.