morsan Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Her er noen av quizene som jeg har fått publisert på aftenposten.no. Tør du ta alle tre? ;-) TOG - Geografi, samfunn, litteratur mm - fellesnevneren for alle spørsmålene er "Tog" http://tjenester.aftenposten.no/quiz/quiz.htm?id=3403 OPERA: Test deg selv i disse operatider hva du kan om opera! (Ikke vanskelig) http://tjenester.aftenposten.no/quiz/quiz.htm?id=3766 ELG - Hva kan du om elg? http://tjenester.aftenposten.no/quiz/quiz.htm?id=2950 0 Siter
Gjest savner en god latter Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 sorry at jeg spør om noe anna,men for en tid tilbake la du ut en link med div bilder fra finn.no med komiske annonser,kan du gjenta den?var utrolig mye morsomt der,men mistet adressen.synd å le av andre,men... 0 Siter
morsan Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Skrevet 2. desember 2008 sorry at jeg spør om noe anna,men for en tid tilbake la du ut en link med div bilder fra finn.no med komiske annonser,kan du gjenta den?var utrolig mye morsomt der,men mistet adressen.synd å le av andre,men... http://www.facebook.com/photo_search.php?oid=2297824567&view=all 0 Siter
Gjest savner en god latter Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 http://www.facebook.com/photo_search.php?oid=2297824567&view=all ja,takk:) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Var de virkelig dine? Har bare forsøkt tog-quiz'en foreløpg. Der fikk jeg 9/15, fullstendig akseptabelt, sies det, men jeg vet ikke helt 0 Siter
morsan Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Skrevet 2. desember 2008 Var de virkelig dine? Har bare forsøkt tog-quiz'en foreløpg. Der fikk jeg 9/15, fullstendig akseptabelt, sies det, men jeg vet ikke helt Ja, de er mine:-) Ganske tidkrevende i grunn å lage quiz, for selv der jeg er ganske sikker på svaret ble det en del googling for å være 100% sikker:-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 haha, jeg kan da ikke noe om elg! Du fikk 6 rette av 12 mulige, Dette er under pari - du burde tilegne deg mer elgstoff! 0 Siter
Aggathe Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Tog-quizen fikk jeg 8 på, ja ja, kunne vært verre! Elg-Quizen bommet jeg på et spørsmål, om hvilket renn som ble avlyst, ellers kunne jeg visst endel om elg da, sikkert nyttig det. Meeeen Opera har jeg åpenbart ikke peil på, fikk bare 4 rette, ja ja! Bra quizer da, elg-testen var best, for der var jeg best! 0 Siter
Atene Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Full pott på Opera. Et par feil på de andre, men de var stort sett greie. Artig elg-quiz! 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 TOG Du fikk 7 rette av 15 mulige, Fullstendig akseptabelt! Thomas Toget gleder seg på dine vegne. OPERA Du fikk 5 rette av 10 mulige, Slett ikke verst! I tillegg til å kunne en del om opera, har du kanskje allerede vært i en opera en gang eller to? Nei, det har jeg aldri vært, men kunne tenkt meg det :-) ELG Du fikk 7 rette av 12 mulige, Det begynner å komme seg! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 1: 10 av 15 2: 8 av 10 3: 6 av 12 ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Puh, jeg liker ikke quizene dine :op 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Ja, de er mine:-) Ganske tidkrevende i grunn å lage quiz, for selv der jeg er ganske sikker på svaret ble det en del googling for å være 100% sikker:-) Oi, imponerende! Får se om jeg får brynt meg på de øvrige quiz'ene i løpet av dagen. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Vet ikke hvor symptomatisk det er at jeg klarer meg langt bedre når det gjelder opera enn når det gjelder elg: Fikk 9/10 på opera og bare 7/12 på elg-quiz'en! All honnør til deg for vellagde quiz'er. 0 Siter
morsan Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Skrevet 3. desember 2008 Oi, imponerende! Får se om jeg får brynt meg på de øvrige quiz'ene i løpet av dagen. Jeg må jo også legge til at jeg ikke ville klart alle selv dersom jeg ikke hadde laget dem;-) Jeg stiller ikke bare spørsmål om ting jeg selv kan, men googler fram ymse om f eks tog eller elg, for å få mest mulig variasjon i spørsmålene (OG svarene!). F eks med dette turskirennet - jeg leste tilfeldigvis om det på en nettavisog bestemte meg for å lage elg-quiz'en, men så googlet jeg frem andre turskirenn som kunne gis som alternative svar osv. 0 Siter
morsan Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Skrevet 3. desember 2008 Vet ikke hvor symptomatisk det er at jeg klarer meg langt bedre når det gjelder opera enn når det gjelder elg: Fikk 9/10 på opera og bare 7/12 på elg-quiz'en! All honnør til deg for vellagde quiz'er. Takk for det:-) Jeg la forresten merke til at 100% av dem som hadde svart hadde riktig svar på skogens konge, mens det var en adskillig lavere prosentsats på riktig betydning av "rope på elgen" ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Takk for det:-) Jeg la forresten merke til at 100% av dem som hadde svart hadde riktig svar på skogens konge, mens det var en adskillig lavere prosentsats på riktig betydning av "rope på elgen" ;-) Hehe, i disse julebordstider var jeg overhodet ikke usikker mhp å rope på elgen. 0 Siter
morsan Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Skrevet 3. desember 2008 Hehe, i disse julebordstider var jeg overhodet ikke usikker mhp å rope på elgen. ;-) Jeg kan forresten ikke tenke på uttrykket "skogens konge" uten samtidig å tenke på den vitsen om de ordblinde elgene som satt oppe i et tre - de hadde lest at de var skogens kongler...;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 ;-) Jeg kan forresten ikke tenke på uttrykket "skogens konge" uten samtidig å tenke på den vitsen om de ordblinde elgene som satt oppe i et tre - de hadde lest at de var skogens kongler...;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.