Gå til innhold

Bryn deg på en morsan-quiz eller tre:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk 10/10 på operaquizen, de andre gadd jeg ikke ta, siden jeg ikke kan en dritt om verken tog eller elg. ;)

Skrevet

Fikk 10/10 på operaquizen, de andre gadd jeg ikke ta, siden jeg ikke kan en dritt om verken tog eller elg. ;)

Men det er lurt inn masse andre spørsmål i dem, som bare er svakt relatert til elg og tog;-)

Som f eks spørsmålet om den kjente elg-operaen...;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Men det er lurt inn masse andre spørsmål i dem, som bare er svakt relatert til elg og tog;-)

Som f eks spørsmålet om den kjente elg-operaen...;-)

''Som f eks spørsmålet om den kjente elg-operaen...;-)''

*LOL* - din lureelg (ikke luremus)!

Skrevet

Lurer på om du har elgfetisj? Hvordan arter det seg i såfall? ;o)

Skrevet

Lurer på om du har elgfetisj? Hvordan arter det seg i såfall? ;o)

Det er når man bedriver litt elgskov at man virkelig får en god (h)elg! ;-)

Gjest ViViola
Skrevet

8 på tog, 3 på opera og 10 på elg.

Jeg er best på ELG! Naturlig nok, siden jeg bor midt i skauen.

:-)

Gjest Elextra
Skrevet

8 på tog, 3 på opera og 10 på elg.

Jeg er best på ELG! Naturlig nok, siden jeg bor midt i skauen.

:-)

*lol*

Gjest ViViola
Skrevet

*lol*

Du får sjøl se når du kommer på besøk, da skjønner du godt hva jeg mener!

;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Du får sjøl se når du kommer på besøk, da skjønner du godt hva jeg mener!

;-)

Ok! *gleder meg til elgsafari*

Gjest ViViola
Skrevet

Ok! *gleder meg til elgsafari*

Det beste er at vi kan sitte i vinduskarmen - gjerne med et glass vin, f.eks. - og se elgen så nært at vi formelig kan få med hvor dårlig ånde den har. For det har den, altså! Trenger mao ikke gå noe sted. Er det ikke HERLIG?!

Gjest Elextra
Skrevet

Det beste er at vi kan sitte i vinduskarmen - gjerne med et glass vin, f.eks. - og se elgen så nært at vi formelig kan få med hvor dårlig ånde den har. For det har den, altså! Trenger mao ikke gå noe sted. Er det ikke HERLIG?!

Jo! *S*

Her har vi bare rådyr.

Gjest ViViola
Skrevet

Jo! *S*

Her har vi bare rådyr.

De er i det minste ikke så _digre_ på nært hold.

:-) Og nå laver snøen ned, dermed får vi elgen _enda_ tettere innpå oss. Regner med å møte'n på trappa en dag - når som helst, egentlig. Juhu!

Skrevet

Elg er heller uvanlig her jeg bor, men for en del år siden kom det en liten elg, antageligvis en fjorårskalv, løpende panisk gjennom hagen og forsvant ut på den andre siden.

Han var nok vettaskremt over at han hadde rotet seg inn i et boligområde;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...