Gå til innhold

Én pupp ble omsydd til to

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den hengepuppen var ikke liten du! Trodde ikke det var mulig med så laaaaaaange pupper...

Skrevet

Den der så jeg også, og tenkte... har da aldri sett en så lang pupp før??!!

Skrevet

Nei, i forhold til den der har jeg små sprettiser! ;o)

Skrevet

Nei, i forhold til den der har jeg små sprettiser! ;o)

Jeg tror det er plass til 10 av mine i den der! :o)

Gjest best wishes
Skrevet

sånt puppestell hadde jeg før, før jeg reduserte dem til det halve. Det som ble igjen kunne jo bli transplantert til en annen pasient.

Skrevet

Det er kanskje den som er opphavet til uttrykket "rull inn puppen'a!"

Skrevet

Den hengepuppen var ikke liten du! Trodde ikke det var mulig med så laaaaaaange pupper...

Min niese sa som liten at når hun ble stor, ville hun ha langt hår, akkurat slik som mamma, og lange pupper, akkurat slik som mamma! ;-)

De var (og er) dog ikke engang i nærheten av dette, da;-)

Skrevet

sånt puppestell hadde jeg før, før jeg reduserte dem til det halve. Det som ble igjen kunne jo bli transplantert til en annen pasient.

Ja, du kunne ha blitt puppedonor! :-)

Det må ha vært en stor lettelse - bokstavelig talt - å bli operert?!

Skrevet

Oi - hvor gjorde hun av to sånne? Knyttet dem rundt halsen?

Skrevet

Det er kanskje den som er opphavet til uttrykket "rull inn puppen'a!"

Tenk for en overvekt hun hadde på den ene siden når den første puppen var operert vekk da! ;o) *oj, der velta jeg igjen!*

Skrevet

Hun hadde ikke behov for airbag i bilen, hvertfall...

Gjest best wishes
Skrevet

Ja, du kunne ha blitt puppedonor! :-)

Det må ha vært en stor lettelse - bokstavelig talt - å bli operert?!

ja uten tvil:)

Skrevet

Ja, du sier noe.

Jeg husker jeg en gang så et intervju med Cybill Shepherd på TV, der hun sa at hun ikke ville operere seg selv om både pupper og annet var på hurtigtoget sørover. Hun mente at når de ble litt slappere var det liksom ikke måte på hvor høyt opp hun klarte å dytte på dem med bare den riktige bh'en;-)

Men jeg kan vanskelig se for meg at den bh'en finnes som kan gjøre sprettpupper av de i denne artikkelen.

Skrevet

Min niese sa som liten at når hun ble stor, ville hun ha langt hår, akkurat slik som mamma, og lange pupper, akkurat slik som mamma! ;-)

De var (og er) dog ikke engang i nærheten av dette, da;-)

Som en venninne av meg sa:"Det eneste som er langt og slankt på meg er puppene!" ;o)

Skrevet

Som en venninne av meg sa:"Det eneste som er langt og slankt på meg er puppene!" ;o)

;-)

Skrevet

Eller han som omtalte penisen sin: "den er ikke så lang, men så er den ikke så veldig tjukk, heller!"

:o)

Gjest Elextra
Skrevet

''Det eneste som er langt og slankt på meg er puppene!" ''

*LOL*

Skrevet

Himmel, det var en lang pupp, ville ungene sagt ;) Men så flott da! Hun trengte bare dele den til to :) Ble store nok de da.

Skrevet

Ja, du sier noe.

Jeg husker jeg en gang så et intervju med Cybill Shepherd på TV, der hun sa at hun ikke ville operere seg selv om både pupper og annet var på hurtigtoget sørover. Hun mente at når de ble litt slappere var det liksom ikke måte på hvor høyt opp hun klarte å dytte på dem med bare den riktige bh'en;-)

Men jeg kan vanskelig se for meg at den bh'en finnes som kan gjøre sprettpupper av de i denne artikkelen.

*LOL* Cybill får sagt de, hehe! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...