Lotte :o) Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Som en venninne av meg sa:"Det eneste som er langt og slankt på meg er puppene!" ;o) *LOL* 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Å hjelpes, tenk å ha gått rundt med to sånne da. Men selvfølgelig fint at den kunne bruke til å lage en ny. 0 Siter
fresja Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Et bra alternativ til silikon. Mon det går an å donere bryst til andre også? Jeg fjernet en gang nesten en kg fra hvert bryst, men jeg regner jo med at det overflødige bare ble kastet. 0 Siter
Platina Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Den puppen gjorde seg bedre som to enn som én. Aldri så galt at det ikke er godt for noe! ) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Å kjære tid...Det var en lang pupp ja... Får håpe hun selv er fornøyd med resultatet da.... 0 Siter
morsan Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Skrevet 4. desember 2008 Den puppen gjorde seg bedre som to enn som én. Aldri så galt at det ikke er godt for noe! ) Absolutt - hun har sikkert aldri hatt så flotte bryster som etter operasjonen:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.