Lotte :o) Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 http://www.seher.no/php/art.php?id=796419 Ingen fortalte Linni Meister at hun var på en hemmelig tur. Nå har hun avslørt hvem som er med i det kommende programmet ;-) 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen da. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Skrevet 3. desember 2008 Ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen da. Nei, det finnes bevis for det, hehe! ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Må innrømme at jeg ikke engang hadde hørt om damen, og programmet interesserer meg ikke det minste. Klikket inn på bloggen, og ser vi bør holde øynene oppe for denne lyriske åre; her kan det komme mye spennende i tiden fremover. Plukker tilfeldig: ''Bernhard, det var ikke sjokolade din dumming! Men en vakker dior-toalettmappe, med diorparfyme og krem oppi. Så heldig jeg er! Jeg hadde blitt like glad for firkløver sjokolade, men hva skal man si da.. TUSEN HJERTLIG TAKK KJÆRE!'' 0 Siter
morsan Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Må innrømme at jeg ikke engang hadde hørt om damen, og programmet interesserer meg ikke det minste. Klikket inn på bloggen, og ser vi bør holde øynene oppe for denne lyriske åre; her kan det komme mye spennende i tiden fremover. Plukker tilfeldig: ''Bernhard, det var ikke sjokolade din dumming! Men en vakker dior-toalettmappe, med diorparfyme og krem oppi. Så heldig jeg er! Jeg hadde blitt like glad for firkløver sjokolade, men hva skal man si da.. TUSEN HJERTLIG TAKK KJÆRE!'' *he he* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Skrevet 4. desember 2008 Må innrømme at jeg ikke engang hadde hørt om damen, og programmet interesserer meg ikke det minste. Klikket inn på bloggen, og ser vi bør holde øynene oppe for denne lyriske åre; her kan det komme mye spennende i tiden fremover. Plukker tilfeldig: ''Bernhard, det var ikke sjokolade din dumming! Men en vakker dior-toalettmappe, med diorparfyme og krem oppi. Så heldig jeg er! Jeg hadde blitt like glad for firkløver sjokolade, men hva skal man si da.. TUSEN HJERTLIG TAKK KJÆRE!'' *LOL* Hjernen er vasket med hard lut, på innsiden... hehe! ;-) 0 Siter
tonie Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Må innrømme at jeg ikke engang hadde hørt om damen, og programmet interesserer meg ikke det minste. Klikket inn på bloggen, og ser vi bør holde øynene oppe for denne lyriske åre; her kan det komme mye spennende i tiden fremover. Plukker tilfeldig: ''Bernhard, det var ikke sjokolade din dumming! Men en vakker dior-toalettmappe, med diorparfyme og krem oppi. Så heldig jeg er! Jeg hadde blitt like glad for firkløver sjokolade, men hva skal man si da.. TUSEN HJERTLIG TAKK KJÆRE!'' Har du ikke hørt om Linni? Da har du gått glipp av noe. Aller helst burde hun lest inn innleggene sine og lagt dem ut som lydklipp. Det hadde blitt knall. Hun har heliumstemme:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.