Gå til innhold

"Silke"nattkjole til mormor :O)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære mormor ønsker seg nattkjole til jul, og hun vil helst ha i silkeaktig stoff, med korte eller lange armer. Det må være litt sånn "voksen-dame-nattkjole", lang og gjerne med noe blonder/"pynt" foran. Men hvor i alle dager finner jeg det? Og helst ikke altfor dyr heller..

Skrevet

Kanskje Spar Kjøp har noe? De har mye i litt "voksen dame" stil.

Skrevet

Ettersom hun vil ha silkeaktig stoff, er neppe denne i bomullsflanell tingen, men er det en nattkjole som bare skriker "bestemor", så må det vel være denne! :-)

Og med "Matching sleep cap available" setter man virkelig prikken over i'en! :-)

http://www.vermontcountrystore.com/browse/Home/Apparel/Womens-Sleepwear/Nightgowns/Granny-Gown/D/30103/P/1:100:1010:10240:100530/I/f01669?evar3=SEARCH

Hehe.. Nå tenkte jeg på lille rødehette og ulven :)

hun er ikke sånn "vanlig" bestemortypr, ganske sprek - men dama vet hvordan nattkjole hun vil ha ja! Hehe.. Og med bomull sitter hun fast i senga påstår hun *fnis*

Skrevet

Hehe.. Nå tenkte jeg på lille rødehette og ulven :)

hun er ikke sånn "vanlig" bestemortypr, ganske sprek - men dama vet hvordan nattkjole hun vil ha ja! Hehe.. Og med bomull sitter hun fast i senga påstår hun *fnis*

;-)

Noe slikt som denne ser ut til å være midt i blinken:

http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/MainWinter08/PID-881215(SparBase).aspx

Men problemet med Sparkjøp kan være om de i det hele tatt rekker å levere før jul...:-( Lenge siden jeg har bestilt noe derfra nå, men mener å huske at det fort tar 3 uker.

Men prøv på slikt som Lindex, Cubus, undertøysbutikker (Triumph) osv.

Skrevet

Kanskje Spar Kjøp har noe? De har mye i litt "voksen dame" stil.

Undertøymagasinet i Prinsens gate.

Skrevet

Vet ikke hvor du bor, men sparkjøp har jo litt til den eldre garden.

I Kr.sand ligger det en butikk som heter "Rasmus Tallaksen", der har de litt utvalg.

:0)

Skrevet

;-)

Noe slikt som denne ser ut til å være midt i blinken:

http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/MainWinter08/PID-881215(SparBase).aspx

Men problemet med Sparkjøp kan være om de i det hele tatt rekker å levere før jul...:-( Lenge siden jeg har bestilt noe derfra nå, men mener å huske at det fort tar 3 uker.

Men prøv på slikt som Lindex, Cubus, undertøysbutikker (Triumph) osv.

Jeg har bestilt fra SparKjøp noen ganger og det kommer i løpet av en uke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...