Gå til innhold

Kamille i julegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bladet Kamille noe for jenter i 25-30 årsalderen? Et halvt års abbonement koster 199 og det kunne være en passelig julegave til et tantebarn.

Eller?

Skrevet

Kamille må da være et blad som passer for den aldersgruppen. Altså for de som er for unge til å lese Hjemmet. Det falt ikke helt i min smak, så jeg er nok for gammel.

Skrevet

Jeg har ikke helt sansen for Kamille og vil heller anbefale Cosmopolitan. Jeg er 34 da.

Skrevet

Litt ung kanskje? Kommer an på typen. Jeg liker bladet, men er over 30 og ikke spesielt opptatt av klær og mote.

Skrevet

Jeg tror Kamille blir litt for gammelmodig for jenter i den aldersgruppen. Det er imidlertid en veldig god ide med abonnement på gave altså!

Er hun interessert i mote? Da er isåfall Costume en soleklar favoritt! Trener hun mye? Da kan jo I Form eller Shape-up være noe (jeg synes førstenevnte blad er best).

Gjest solstice
Skrevet

Jeg er i den alderen og ville foretrekke KK, eventuelt et mer spesialisert blad om en hobby eller interesse.

Skrevet

Fra denne linken:

http://jaguar.intrapoint.no/bibliotekforeningen/article.php?id=850

Sagt om bladet Kamille:

Magasinet Kamille skal som urten Kamille være et magasin som gir energi og føles avslappende å sette seg ned med. Her finner du stoff som som omhandler mote, interiør, sminke, mat, fritid, kjendis, hverdagsstoff og helse - målet er at bladet skal få deg til å føle deg hjemme samtidig som du kan drømme deg bort.

Kamilles målgruppe er unge kvinner som befinner seg i en periode i livet hvor hun har fokus på barn, familie og eget hjem. Kamille er et blad som kvinner kan slappe av med og som er enig i at deres prioriteringer er de riktige.

Utgiver: Hjemmet Mortensen.

Ord. pris: 798 kr (inkl. mva.). Vår pris: 787 kr (inkl. mva)

www.kamille.nu

Jeg tror ikke det er for ungt. Men det kommer kanskje ann på om hun begynner å bli etablert?

Ellers er kanskje Henne et et alternativ, men jeg synes det er et dårlig blad med alt for mye reklame. Shape Up er bra og "ungt", men handler jo mye om trim og mat. Vet ikke hvordan det er med DetNye det er jo også et bra blad.

Skrevet

Jeg er noen og tyve og ville mye heller foretrukket Costume, Woman, Cosmopolitan e.l

Skrevet

Jeg er noen og tyve og ville mye heller foretrukket Costume, Woman, Cosmopolitan e.l

Woman liker jeg kjempegodt, men jeg tror egentlig jeg er for gammal for målgruppen :-/ Så vidt jeg vet er dette bladet beregnet for de opp til 35 år gammel... Dårlig gjort ;)

Skrevet

Er rundet de tredve jeg, men hadde likt å fått dette bladet. Men som andre sier, kommer det an på hvor hun er i livet. Familisert, eller singel osv..

Skrevet

Trodde det var 40+, men ble usikker.

Heter ikke det "Tara" ?

Skrevet

Heter ikke det "Tara" ?

Det også! Og "Eva".

*spar oss, spar oss....*

Skrevet

Det også! Og "Eva".

*spar oss, spar oss....*

Hihi, har kjøpt det et par ganger til min mor. :0)

Skrevet

Hihi, har kjøpt det et par ganger til min mor. :0)

Et par ganger går vel bra? Dessuten er hun sikkert passe gammel. :)

Skrevet

Et par ganger går vel bra? Dessuten er hun sikkert passe gammel. :)

Hun har vært veldig fornøyd hun. Hehe! :0)

Skrevet

Hun har vært veldig fornøyd hun. Hehe! :0)

*skakke le av mora si vel!*

neste gang kjøper du 'vi over 60' ---- hehe

:P

Skrevet

*skakke le av mora si vel!*

neste gang kjøper du 'vi over 60' ---- hehe

:P

Hehe, forsatt noen år igjen der ;0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...