trollemor;o) Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Er bladet Kamille noe for jenter i 25-30 årsalderen? Et halvt års abbonement koster 199 og det kunne være en passelig julegave til et tantebarn. Eller? 0 Siter
adelie Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Trodde det var 40+, men ble usikker. 0 Siter
fresja Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Kamille må da være et blad som passer for den aldersgruppen. Altså for de som er for unge til å lese Hjemmet. Det falt ikke helt i min smak, så jeg er nok for gammel. 0 Siter
Platina Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Jeg har ikke helt sansen for Kamille og vil heller anbefale Cosmopolitan. Jeg er 34 da. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Litt ung kanskje? Kommer an på typen. Jeg liker bladet, men er over 30 og ikke spesielt opptatt av klær og mote. 0 Siter
Gjest hoppla Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Jeg tror Kamille blir litt for gammelmodig for jenter i den aldersgruppen. Det er imidlertid en veldig god ide med abonnement på gave altså! Er hun interessert i mote? Da er isåfall Costume en soleklar favoritt! Trener hun mye? Da kan jo I Form eller Shape-up være noe (jeg synes førstenevnte blad er best). 0 Siter
Gjest solstice Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Jeg er i den alderen og ville foretrekke KK, eventuelt et mer spesialisert blad om en hobby eller interesse. 0 Siter
Elis31 Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Fra denne linken: http://jaguar.intrapoint.no/bibliotekforeningen/article.php?id=850 Sagt om bladet Kamille: Magasinet Kamille skal som urten Kamille være et magasin som gir energi og føles avslappende å sette seg ned med. Her finner du stoff som som omhandler mote, interiør, sminke, mat, fritid, kjendis, hverdagsstoff og helse - målet er at bladet skal få deg til å føle deg hjemme samtidig som du kan drømme deg bort. Kamilles målgruppe er unge kvinner som befinner seg i en periode i livet hvor hun har fokus på barn, familie og eget hjem. Kamille er et blad som kvinner kan slappe av med og som er enig i at deres prioriteringer er de riktige. Utgiver: Hjemmet Mortensen. Ord. pris: 798 kr (inkl. mva.). Vår pris: 787 kr (inkl. mva) www.kamille.nu Jeg tror ikke det er for ungt. Men det kommer kanskje ann på om hun begynner å bli etablert? Ellers er kanskje Henne et et alternativ, men jeg synes det er et dårlig blad med alt for mye reklame. Shape Up er bra og "ungt", men handler jo mye om trim og mat. Vet ikke hvordan det er med DetNye det er jo også et bra blad. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Jeg er noen og tyve og ville mye heller foretrukket Costume, Woman, Cosmopolitan e.l 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Jeg er noen og tyve og ville mye heller foretrukket Costume, Woman, Cosmopolitan e.l Woman liker jeg kjempegodt, men jeg tror egentlig jeg er for gammal for målgruppen :-/ Så vidt jeg vet er dette bladet beregnet for de opp til 35 år gammel... Dårlig gjort 0 Siter
Tralla Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Er rundet de tredve jeg, men hadde likt å fått dette bladet. Men som andre sier, kommer det an på hvor hun er i livet. Familisert, eller singel osv.. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Trodde det var 40+, men ble usikker. Heter ikke det "Tara" ? 0 Siter
adelie Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Heter ikke det "Tara" ? Det også! Og "Eva". *spar oss, spar oss....* 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Det også! Og "Eva". *spar oss, spar oss....* Hihi, har kjøpt det et par ganger til min mor. :0) 0 Siter
adelie Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Hihi, har kjøpt det et par ganger til min mor. :0) Et par ganger går vel bra? Dessuten er hun sikkert passe gammel. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Et par ganger går vel bra? Dessuten er hun sikkert passe gammel. Hun har vært veldig fornøyd hun. Hehe! :0) 0 Siter
adelie Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Hun har vært veldig fornøyd hun. Hehe! :0) *skakke le av mora si vel!* neste gang kjøper du 'vi over 60' ---- hehe 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 *skakke le av mora si vel!* neste gang kjøper du 'vi over 60' ---- hehe Hehe, forsatt noen år igjen der ;0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.