Gå til innhold

Mister kontroll av imovane..? NHD


Gjest Little Madam

Anbefalte innlegg

Gjest Little Madam

Hei! Er meget plaget av søvn problemer. Har brukt vallergan, apodorm og imovane den senere tid. (Ikke samtidig!) Mest vallergan...

I "ny og ne" tar jeg apodorm eller imovane. Får vonde mareritt av apodorm... og jeg liker egentlig imovane _temmelig godt_... Men har opplevd flere tilfeller den siste tiden der jeg tar 7.5 tabl. imovane og ikke legger meg med en gang at jeg "mister kontrollen".

Jeg gjør og sier ting... Som jeg i ettertid ikke husker NOE av!! Får bare referert av min mann (som oftest) hvordan jeg har oppført meg... (Ofte meget seksuellt utfordrende...) Og han NEKTER å tro meg i ettertid at jeg ikke har NOEN HUKOMMELSE av det........

Hjelp... Hva skjer? (Psykiateren min er på ferie... så jeg spør her :-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Petite Madame...

dette høres skremmende kjent ut...

Jeg opplever det samme som deg... Det samme skjer om noen avbryter innsovningsfasen... F.eks. måtte han jeg reiste sammen med hente meg ute i gangen på hotellrommet i Paris forleden, og jeg husket ytterst lite av det dagen etter. Første gangen jeg har blitt "sprø" med en utenfor familien tilstede, men det kom bare av at jeg hadde tatt Imovane og ble avbrutt...

Ellers elsker jeg Imovane, det er min redning, men blir jeg avbrutt kan jeg gjøre og si fæle ting mot folk...

Håper vi får svar på hva dette er...

*forsiktig klem* fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petite Madame...

dette høres skremmende kjent ut...

Jeg opplever det samme som deg... Det samme skjer om noen avbryter innsovningsfasen... F.eks. måtte han jeg reiste sammen med hente meg ute i gangen på hotellrommet i Paris forleden, og jeg husket ytterst lite av det dagen etter. Første gangen jeg har blitt "sprø" med en utenfor familien tilstede, men det kom bare av at jeg hadde tatt Imovane og ble avbrutt...

Ellers elsker jeg Imovane, det er min redning, men blir jeg avbrutt kan jeg gjøre og si fæle ting mot folk...

Håper vi får svar på hva dette er...

*forsiktig klem* fra

Har dog ikke oppført meg seksuelt utfordrende, snarere svært destruktiv, men føler det som om en annen har tatt bolig i meg... Er det sånn du har det også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little Madam

Har dog ikke oppført meg seksuelt utfordrende, snarere svært destruktiv, men føler det som om en annen har tatt bolig i meg... Er det sånn du har det også?

Kan bare svare JA til det!

Det er ikke noe morsomt, nei....

Takk Helene for tilbakemeldingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Dette er ikke ukjent selv om det er relativt sjeldent.

Imovane, Rohypnol og alle andre typiske innsovningstabletter _skal_ tas "på sengekanten". En skal ikke ta dem uten straks å gå til sengs.

Selvkritikken synker, og en kan gjøre ting en ellers ikke ville gjort.

Om du legger deg med en gang og sammen med mannen din, kan vel ikke seksuelt utfordrende adferd oppfattes som annet enn et gode :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little Madam

Dette er ikke ukjent selv om det er relativt sjeldent.

Imovane, Rohypnol og alle andre typiske innsovningstabletter _skal_ tas "på sengekanten". En skal ikke ta dem uten straks å gå til sengs.

Selvkritikken synker, og en kan gjøre ting en ellers ikke ville gjort.

Om du legger deg med en gang og sammen med mannen din, kan vel ikke seksuelt utfordrende adferd oppfattes som annet enn et gode :-)

Takk for svar og "tipset"!

Vel, jeg er overbevist om at mannen min ser på det som et gode i hvertfall... :-) Ikke hverdagskost med andre ord.

Godt vi er anonyme her!

Fortsatt god sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...