Gjest nntd Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Jeg kommer ikke på å pleie eller se etter huden i albueregionen til vanlig, men nå er det jo julebordsesong.... Noen tips?? 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Fet krem.. bruker du ikke en body lotion eller håndkrem til vanlig? Pøs på. Evt skrubb/peel først med hampvott el.l, spør på Body Shop eller Vita så får du sikkert konkrete forsag til produkter. Har du ikke tid, kan du bruke babyolje eller olivenolje fra kjøkkenet. ;-) 0 Siter
Elis31 Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Fet krem.. bruker du ikke en body lotion eller håndkrem til vanlig? Pøs på. Evt skrubb/peel først med hampvott el.l, spør på Body Shop eller Vita så får du sikkert konkrete forsag til produkter. Har du ikke tid, kan du bruke babyolje eller olivenolje fra kjøkkenet. ;-) Et kjempegodt skrubbetips er å blande olivenolje med sukker. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Eg vil anbefale deg å beholde de, de kan være gode og ha, dessuten henger armene fast i de. 0 Siter
Elis31 Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Eg vil anbefale deg å beholde de, de kan være gode og ha, dessuten henger armene fast i de. Ah...så enkelt å være mann.... 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Et kjempegodt skrubbetips er å blande olivenolje med sukker. + kaffegrut ) Har ikke prøvd det selv, da. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Ah...så enkelt å være mann.... Enkelt å være mann?? Nei, det er et helvete! :-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Kjøp noe skikkelig bodyskrubb, og en hampvott. Smør med en god fet krem etterpå. Det beste er vel å vedlikeholde det hele året ;0) 0 Siter
Debra-irl Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Del en sitron i to. Stikk en albue i hver halve og sitt sånn i 10-15 minutter. Skyll av sitronsaften igjen og smør med enten babyoil eller en fet god krem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.