Gå til innhold

Hvordan kvitte seg med de tørre albuene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer ikke på å pleie eller se etter huden i albueregionen til vanlig, men nå er det jo julebordsesong....

Noen tips??

Skrevet

Fet krem.. bruker du ikke en body lotion eller håndkrem til vanlig? Pøs på. Evt skrubb/peel først med hampvott el.l, spør på Body Shop eller Vita så får du sikkert konkrete forsag til produkter.

Har du ikke tid, kan du bruke babyolje eller olivenolje fra kjøkkenet. ;-)

Skrevet

Fet krem.. bruker du ikke en body lotion eller håndkrem til vanlig? Pøs på. Evt skrubb/peel først med hampvott el.l, spør på Body Shop eller Vita så får du sikkert konkrete forsag til produkter.

Har du ikke tid, kan du bruke babyolje eller olivenolje fra kjøkkenet. ;-)

Et kjempegodt skrubbetips er å blande olivenolje med sukker.

Skrevet

Eg vil anbefale deg å beholde de, de kan være gode og ha, dessuten henger armene fast i de.

Skrevet

Eg vil anbefale deg å beholde de, de kan være gode og ha, dessuten henger armene fast i de.

Ah...så enkelt å være mann.... ;)

Skrevet

Et kjempegodt skrubbetips er å blande olivenolje med sukker.

+ kaffegrut :o)

Har ikke prøvd det selv, da.

Skrevet

Ah...så enkelt å være mann.... ;)

Enkelt å være mann??

Nei, det er et helvete! :-)

Skrevet

Kjøp noe skikkelig bodyskrubb, og en hampvott. Smør med en god fet krem etterpå.

Det beste er vel å vedlikeholde det hele året ;0)

Skrevet

Del en sitron i to. Stikk en albue i hver halve og sitt sånn i 10-15 minutter. Skyll av sitronsaften igjen og smør med enten babyoil eller en fet god krem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...