Gå til innhold

bok om kampsport i gave...?

Anbefalte innlegg

Gjest lilletuulla
Skrevet

"Nesten-kjæresten" min har holdt på med ulike kampsporter på hobbybasis nå i ca 1 år. (kung fu, kickboxing ++) Nå skal jeg kjøpe julegave til han, og har sett litt på en bok om alle kampsportene i verden. Fine bilder, og litt forklaring til hver kampsport. Boken er litt dyr, så jeg er veldig usikker. Jeg har sett at han har en del bøker hjemme hos seg. Stort sett bare faglitteratur. Jeg vet jo ikke om han bryr seg om alle kampsportene i hele verden, og jeg vet ikke om han er interessert i å lese om kampsport i det hele tatt...

Hva tror du?

Skrevet

Skulle tro det var midt i blinken! :0)

Om ikke, kan han jo alltids bytte?..

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke han kommer til å bli noe glad for. Antagelig kommer han til å gå fra deg.

Skrevet

Tja...Eg er litt skeptisk til kampsport, kan hende han blir voldelig av å lese om dette.

Skrevet

Jeg elsker bøker og hadde blitt lykkelig om jeg fikk en bok om noe jeg interesserer meg for! :o)

Skrevet

Sånt et tørt stoff om man ikke er over gjennomsnittet interessert. Heller en DVD om kampsport og forklaring av oppbygging av de ulike mønster tilhørende grader etc.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Tja...Eg er litt skeptisk til kampsport, kan hende han blir voldelig av å lese om dette.

''Eg er litt skeptisk til kampsport, kan hende han blir voldelig av å lese om dette.''

De fleste som driver med kampsport blir opplært til at de ikke skal bruke dette utenfor matta/treninga. Det er vel få som kan så mye om hvorfor man ikke skal utøve vold. For langt de fleste som driver med slikt er det heller forebyggende enn at det fremmer vold. Selvsagt ingen regel uten unntak, men de få hadde nok blitt voldelige enten de driver med kampsport eller ikke.

Skrevet

''Eg er litt skeptisk til kampsport, kan hende han blir voldelig av å lese om dette.''

De fleste som driver med kampsport blir opplært til at de ikke skal bruke dette utenfor matta/treninga. Det er vel få som kan så mye om hvorfor man ikke skal utøve vold. For langt de fleste som driver med slikt er det heller forebyggende enn at det fremmer vold. Selvsagt ingen regel uten unntak, men de få hadde nok blitt voldelige enten de driver med kampsport eller ikke.

Du har rett, men det er endel mennesker som søker seg til kampsportmiljøet av litt tvilsomme grunner, men eg antar de verste "bråkmakerne" fort detter av lasset.

I "dørvaktmiljøet" er det mange som driver med kampsport...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...