Gå til innhold

Sånn der Krusedull Kim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nevøen på 6 år ønsker seg den, så det skal jeg kjøpe til han. Får veldig lite treff på den på nett, er det noen andre kjeder enn BR leker som selger den? Den nye store Ringo-butikken her hadde ikke. Eventuelt om noen vet hvor jeg kan bestille den på nett?

Det er en tidkrevende prosess å reise til Lørenskog for å kjøpe den på BR der :-/

Får veldig lite treff når jeg googler.

fei1365380229
Skrevet

Det fikk mine døtre i fjor. Den ble brukt nøyaktig i 2 dager og så har den ligget og slengt. I år er det flere disney (reklame) leker som står på ønskelisten, men det kommer ikke på tale.

Kjøp tegneblyanter isteden :-)

Gjest ViViola
Skrevet

Psst: Hvis han har et ønske eller to til, så ville jeg ha gått for noe annet. Som fei sier, dette er morsomt i nøyaktig 2 dager (1. dagen brukes den av eieren, dag 2 vises den fram til venner), så er det slutt.

Hva nett angår vet jeg ikke, har bare sett den i de fleste lekebutikkene jeg setter beina innom.

Skrevet

Kjøp med 3-4 ekstra pekker med tusjer... Vanlige tusjer passer ikke i klypa på Krusedull-Kim. Kjøp også en pakke A3-ark, A4 blir i minste laget.

Skrevet

Jeg kjøpte en slik på toysRus for et par år siden mener jeg på. Hvis han virkelig liker å tegne så er det nok en bra gave. Jenta mi brukte den ikke så mye , nå står den i et skap.

Store ark er en fordel, og ekstra tusjer som Lillemus sier!

Skrevet

Det fikk mine døtre i fjor. Den ble brukt nøyaktig i 2 dager og så har den ligget og slengt. I år er det flere disney (reklame) leker som står på ønskelisten, men det kommer ikke på tale.

Haha, min erfaring også. Det verste er at jenta mi ønsker seg jentevarianen også. Tror ikke det blir noe av, nei.

Skrevet

Du har jo et poeng, ser den. Er ikke så greit å finne på noe å kjøpe som kan være litt mer varig. Han er veldig glad i å tegne da, så fargeblyanter har han mer enn nok av. Klær er vel "kjedelig" fra favorittanta. Hmmm. Jeg er fortsatt ung nok til å være kul, så jeg får gå en runde og se etter noe mer spenstig ;-) Takk!

Skrevet

Jeg kjøpte en slik på toysRus for et par år siden mener jeg på. Hvis han virkelig liker å tegne så er det nok en bra gave. Jenta mi brukte den ikke så mye , nå står den i et skap.

Store ark er en fordel, og ekstra tusjer som Lillemus sier!

Takk :) Ja, han er veldig glad i å tegne. Kanskje jeg ringer før jul og spør om det fortsatt er den som er "greia".

Skrevet

Kjøp med 3-4 ekstra pekker med tusjer... Vanlige tusjer passer ikke i klypa på Krusedull-Kim. Kjøp også en pakke A3-ark, A4 blir i minste laget.

Tusen takk for tips. Hvis det blir Krusedull Kim, så skal jeg absolutt huske det. Toppen av sorg når jeg var liten, var jo å få en skikkelig kul julegave som man bare verket etter å bruke - og så trengte den batterier man ikke hadde, eller lignende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...