laban Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Lurt! :-) Det er sånn man forholder seg til mannfolk i slike tilfeller... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Ja, synes egentlig det jeg også. Men disse mannfolka jeg jobber med tenker litt annerledes enn meg tydeligvis. Får prøve å få de til å skjønne at man har med noe når man er invitert bort på middag slik. Takk for svar Hadde ikke giddet å bruke mye krefter på å belære mine kolleger om skikk og bruk i en slik forbindelse, jeg ville bare kjøpt en mindre blomst som var bare fra meg. Så får du kanskje en ekstra stjerne i boka også! 0 Siter
morsan Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Det er sånn man forholder seg til mannfolk i slike tilfeller... ps. sjekk mailboksen:-) 0 Siter
Gjest Operasjon morgenluft Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Dere bør gå sammen om en felles gave. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.