mirami Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Jeg har det siste året jobbet som assistent for en blind dame et par dager i uken, og har på grunn av dette egentlig fått et ganske nært forhold. Jeg har derfor lyst til å gi henne en liten julegave, en flaske vin, blomst eller liknende. Det er vel helt greit å gjøre dette? Hun har også invitert meg og de to andre assistentene med på middag før jul, så jeg synes også det kunne være hyggelig å gi noe i den forbindelse. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Kan ikke skjønne at det skulle være noe galt med det. ) 0 Siter
Speak Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Vi ansatte gir alltid sjefen en liten gave før jul. (Julegruppe, en flaske med noe godt ++++) Vi legger inn en hundrelapp hver. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Vi ansatte gir alltid sjefen en liten gave før jul. (Julegruppe, en flaske med noe godt ++++) Vi legger inn en hundrelapp hver. ''Vi legger inn en hundrelapp hver'' *lol* et øyeblikk så jeg for meg hver av dere putter en hudrelapp oppi juledekorasjonen til sjefen 0 Siter
Soulshine Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 ''Vi legger inn en hundrelapp hver'' *lol* et øyeblikk så jeg for meg hver av dere putter en hudrelapp oppi juledekorasjonen til sjefen Det hadde vært en gave som falt i smak her. Ei venninne av meg fikk en slik gruppe i 40-årslaget sitt av oss. Vi hadde festet 500-lapper rundt på hele greiene slik at hun fikk seg en sydentur 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Det hadde vært en gave som falt i smak her. Ei venninne av meg fikk en slik gruppe i 40-årslaget sitt av oss. Vi hadde festet 500-lapper rundt på hele greiene slik at hun fikk seg en sydentur Skjønner det var en fin gave. Men å gi hundrelapper til sjefen hadde vært litt pussig! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Det hadde vært en gave som falt i smak her. Ei venninne av meg fikk en slik gruppe i 40-årslaget sitt av oss. Vi hadde festet 500-lapper rundt på hele greiene slik at hun fikk seg en sydentur Jeg blandet med en annen tråd og trodde først det var snakk om en sjef for mange ansatte. Det kan jo være noe mer aktuelt å gi pengegave i dette tilfellet. 0 Siter
Gjest soulshine Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Skjønner det var en fin gave. Men å gi hundrelapper til sjefen hadde vært litt pussig! Kan kanskje komme til nytte etter jula hos han også det Når nettene blir lange og regningene blir mange osv osv 0 Siter
Speak Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 ''Vi legger inn en hundrelapp hver'' *lol* et øyeblikk så jeg for meg hver av dere putter en hudrelapp oppi juledekorasjonen til sjefen Kul julegruppe det:-) Han er jo økonomisjef, så det hadde sikkert falt i smak *ler* 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Klart assistenten skal ha julegave. Vi får jo av henne også. Dessuten skal vi ha julebord. Men jeg har bare en assistent da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.