Gjest Nakkenmin Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Har vært plaget med nakken noen år nå, det stivner til, klikker når jeg strekker nakken til side...av og til strammer det seg slik at jeg begynner å få hodepine. Gikk en stund til fysioterapeut fordi dette også førte til klikkende kjeve. Han klarte å løse opp muskulaturen noe slik at jeg ble kvitt problemet med kjeven, men nakken ble aldri bra, nå har jeg begynt å få klikkende kjeve igjen, kjennes ut som kjeven er skjev... Har dere noen tips? 0 Siter
Speak Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Det er nok ikke det samme som jeg har. Jeg sliter med at musklene i nakken "spenner seg". Styrketrening fungerer utrolig bra forebyggende:-) Det skal visstnok ha med at det da blir god blodgjennomstrømming i området. 0 Siter
cabbage Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 jeg ville gått til naprapat. de er eksperter på muskler og skjelett og kan hjelpe med å knekke nakkesmertene for godt. Har selv hatt god erfaring. søk etter naprapat landslaget og les mer om det på nett. 0 Siter
Gjest ollymor Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 samme her! stiv nakke,så begynner jeg å bli svimmel! Skal til øre/nese/halsspessialist nå! Men er blitt anbefalt Akupunktur! 0 Siter
Tralla Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Kiropraktor eller naprapat. Og dessuten trening, få varmet opp mjusklene i nakken og skuldre hjelper utrolig. Samt å gå i variert terreng. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.