Gå til innhold

Stiv nakke

Anbefalte innlegg

Gjest Nakkenmin
Skrevet

Har vært plaget med nakken noen år nå, det stivner til, klikker når jeg strekker nakken til side...av og til strammer det seg slik at jeg begynner å få hodepine.

Gikk en stund til fysioterapeut fordi dette også førte til klikkende kjeve.

Han klarte å løse opp muskulaturen noe slik at jeg ble kvitt problemet med kjeven, men nakken ble aldri bra, nå har jeg begynt å få klikkende kjeve igjen, kjennes ut som kjeven er skjev...

Har dere noen tips?

Skrevet

Det er nok ikke det samme som jeg har. Jeg sliter med at musklene i nakken "spenner seg". Styrketrening fungerer utrolig bra forebyggende:-) Det skal visstnok ha med at det da blir god blodgjennomstrømming i området.

Skrevet

jeg ville gått til naprapat. de er eksperter på muskler og skjelett og kan hjelpe med å knekke nakkesmertene for godt. Har selv hatt god erfaring.

søk etter naprapat landslaget og les mer om det på nett.

Gjest ollymor
Skrevet

samme her! stiv nakke,så begynner jeg å bli svimmel!

Skal til øre/nese/halsspessialist nå!

Men er blitt anbefalt Akupunktur!

Skrevet

Kiropraktor eller naprapat. Og dessuten trening, få varmet opp mjusklene i nakken og skuldre hjelper utrolig. Samt å gå i variert terreng.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...