Gå til innhold

Liten hårblekingskrise..

Anbefalte innlegg

Gjest sånn å forstå
Skrevet

...ja! hjelp! farga håret mitt, hadde egentlig tenkt å bare "farge det", men så ble det bleket. og det ble litt lysere enn jeg hadde tentk, med et guloransje skjær? æsj? hva gjør jeg nå da?

Gjest lykke til
Skrevet

Da kjøper du hårfarge askeblond, tar en (kanskje to) behandlinger med den, den tar garantert bort gulskjæret.

Har selv bomma på bleiking tidligere, om du må ha en eller to farginger med det askeblonde må du bare se an etter første runde.

Skrevet

Dra til frisøren og farge inn mange mørke tynne striper. Da glir det fint inn i det andre og du vil få et mer naturlig resultat.

Har gjort det samme selv:-)

Gjest soulshine
Skrevet

Vel, du har nå prøvd på egenhånd. Jeg ville overlatt reparasjonen til fagfolk ;)

Skrevet

Hårfarge- eller hårblekekriser bør helst løses av fagfolk, slik at du ikke "svir av" håret ditt i forsøket på å rette det opp.

Det er litt flaut å dukke opp hos frisøren med en mislykket hjemmefarging, men det må du bare bite i det sure eplet og komme deg til frisør:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...