Gjest sånn å forstå Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 ...ja! hjelp! farga håret mitt, hadde egentlig tenkt å bare "farge det", men så ble det bleket. og det ble litt lysere enn jeg hadde tentk, med et guloransje skjær? æsj? hva gjør jeg nå da? 0 Siter
Gjest lykke til Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Da kjøper du hårfarge askeblond, tar en (kanskje to) behandlinger med den, den tar garantert bort gulskjæret. Har selv bomma på bleiking tidligere, om du må ha en eller to farginger med det askeblonde må du bare se an etter første runde. 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Dra til frisøren og farge inn mange mørke tynne striper. Da glir det fint inn i det andre og du vil få et mer naturlig resultat. Har gjort det samme selv:-) 0 Siter
Gjest soulshine Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Vel, du har nå prøvd på egenhånd. Jeg ville overlatt reparasjonen til fagfolk 0 Siter
morsan Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Hårfarge- eller hårblekekriser bør helst løses av fagfolk, slik at du ikke "svir av" håret ditt i forsøket på å rette det opp. Det er litt flaut å dukke opp hos frisøren med en mislykket hjemmefarging, men det må du bare bite i det sure eplet og komme deg til frisør:-) 0 Siter
Gjest Operasjon morgenluft Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Au da, den var vrien. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.