monass Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 ... så har musene krøpet inn i husveggen min. Det er direkte plagsomt med høylytt skraping/kloring og kombinert med min direkte angst for mus er det rimelig uutholdelig. Hva gjør jeg for å bli kvitt mus som (foreløpig) ikke har kommet ut av veggen, men er på god vei høres det ut som... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Da ringer du til fagfolk! 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Jeg har troa på pestrepeller. Jeg kjøpte to i fjor da de trampet som verst i vegger og tak, jeg satte dem i støpslet og det ble stille etter et par uker ca. Foreløpig så er det stille. *bank i bordet* 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Du kjøper "museskremmere" hos "Nytt & Nyttig", en i hver etage fks. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Det tasset i veggene hos oss tidlgiere i høst, men etter at vi la ut gift på loftet og i kjelleren har vi ikke hørt noe. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Slik problem har vi også hver høst. Musene er i veggene, men kommer ikke inn i huset. Flere av naboene har katt. Så det er naboene sine katter som fanger musene musene på utsiden av huset, det er spesielt en katt som har sin daglige runde rundt huset vårt, og i løpet av kort tid, så er muselydene borte. Pga allergi i familien kan vi ikke ha katt selv, men naboene sine katter holder huset fri for mus. Og vi er så glade for det. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Får deg katt? Vi hadde masse mus i veggene i hele fjor høst/vinter, men nå har vi katt og hører ikke ett eneste tass. Helt herlig, jeg har også musefobi!!!!! 0 Siter
monass Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Skrevet 5. desember 2008 Jeg har troa på pestrepeller. Jeg kjøpte to i fjor da de trampet som verst i vegger og tak, jeg satte dem i støpslet og det ble stille etter et par uker ca. Foreløpig så er det stille. *bank i bordet* Hva er pestrepeller, da? Prøvde å søke på google, men fikk ikke noe vettugt svar tilbake. 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Hva er pestrepeller, da? Prøvde å søke på google, men fikk ikke noe vettugt svar tilbake. Sjekk på nytt og nyttig http://www.nyttig.no/produkt.cfm?path=?path=225&id=554 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.