Gå til innhold

Når nettene blir lange...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... så har musene krøpet inn i husveggen min. Det er direkte plagsomt med høylytt skraping/kloring og kombinert med min direkte angst for mus er det rimelig uutholdelig. Hva gjør jeg for å bli kvitt mus som (foreløpig) ikke har kommet ut av veggen, men er på god vei høres det ut som...

Skrevet

Jeg har troa på pestrepeller. Jeg kjøpte to i fjor da de trampet som verst i vegger og tak, jeg satte dem i støpslet og det ble stille etter et par uker ca. Foreløpig så er det stille. *bank i bordet* ;)

Skrevet

Du kjøper "museskremmere" hos "Nytt & Nyttig", en i hver etage fks.

Skrevet

Det tasset i veggene hos oss tidlgiere i høst, men etter at vi la ut gift på loftet og i kjelleren har vi ikke hørt noe.

Gjest høstløv
Skrevet

Slik problem har vi også hver høst. Musene er i veggene, men kommer ikke inn i huset.

Flere av naboene har katt. Så det er naboene sine katter som fanger musene musene på utsiden av huset, det er spesielt en katt som har sin daglige runde rundt huset vårt, og i løpet av kort tid, så er muselydene borte.

Pga allergi i familien kan vi ikke ha katt selv, men naboene sine katter holder huset fri for mus. Og vi er så glade for det.

Gjest ViViola
Skrevet

Får deg katt?

Vi hadde masse mus i veggene i hele fjor høst/vinter, men nå har vi katt og hører ikke ett eneste tass. Helt herlig, jeg har også musefobi!!!!!

Skrevet

Jeg har troa på pestrepeller. Jeg kjøpte to i fjor da de trampet som verst i vegger og tak, jeg satte dem i støpslet og det ble stille etter et par uker ca. Foreløpig så er det stille. *bank i bordet* ;)

Hva er pestrepeller, da? Prøvde å søke på google, men fikk ikke noe vettugt svar tilbake.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...