Gjest tilje Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Har nettopp blitt "kjent" med noen i slekta mi fra USA. Jeg har fått god kontakt med den ene familien. Jeg tenkte nå å sende en liten julegave til de. Har noen tips på hva jeg kan kjøpe? Det er mor, far og 3 voksne sønner. Jeg er helt blank når det gjelder fantasi her.. Tenkte på selbuvotter, men de koster 250 kr pr stk, syns det var en smule dyrt.. 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Det er dyrt men frakten er nesten like dyr ;o) Jeg skal send en jeg og. 0 Siter
Gjest tilje Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Det er dyrt men frakten er nesten like dyr ;o) Jeg skal send en jeg og. Ok.. Men syns det blir noe dyrt med 5 par votter pluss porto.. Hva skal du sende? 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Ok.. Men syns det blir noe dyrt med 5 par votter pluss porto.. Hva skal du sende? Jeg har sendt en pakke, tre forskjellige melkesjokolade, størrelse mellomst, 1 pose laban, en med salte fisk og 4 Fox, I80 kr takk ( 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Ok.. Men syns det blir noe dyrt med 5 par votter pluss porto.. Hva skal du sende? Jeg kjøpte forresten en kokebok med norske oppskrifter på engelsk i fjor, amerikanske mål, som hun ble veldig glad for 0 Siter
Gjest tilje Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Jeg har sendt en pakke, tre forskjellige melkesjokolade, størrelse mellomst, 1 pose laban, en med salte fisk og 4 Fox, I80 kr takk ( Det er helt vanvittig at portoen er så dyr.. Den er som regel dyrere enn det som er inni pakken.. Sykt.. Men kanskje jeg skal sende et par melke sjokolader.. Du gav meg et tips der ) 0 Siter
Gjest tilje Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Jeg kjøpte forresten en kokebok med norske oppskrifter på engelsk i fjor, amerikanske mål, som hun ble veldig glad for Jeg tror jeg går for sjokoladen.. En bit av Norge.. He he.. ;o) Pakka du den inn i noe spes? Eller holder det m vanlig gråpapir kanskje.. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Det er dyrt men frakten er nesten like dyr ;o) Jeg skal send en jeg og. Bare til opplysning, så ønsker posten at pakker som skal komme frem til USA før jul, sendes før 1. desember... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Hvor i USA er de da? Ville ikke sendt selbuvotter til noen som bor i sør-California, for eksempel... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Det er helt vanvittig at portoen er så dyr.. Den er som regel dyrere enn det som er inni pakken.. Sykt.. Men kanskje jeg skal sende et par melke sjokolader.. Du gav meg et tips der ) ''Det er helt vanvittig at portoen er så dyr.. Den er som regel dyrere enn det som er inni pakken.. Sykt..'' Det er dyrt med flypost, ikke så rart egentlig. Det er billigere om du sender på annen måte, men da burde nok gaven vært sendt for lengst. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Jeg tror jeg går for sjokoladen.. En bit av Norge.. He he.. ;o) Pakka du den inn i noe spes? Eller holder det m vanlig gråpapir kanskje.. Putt den i en boblekonvolutt, så gå r den som brev 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Jeg tror jeg går for sjokoladen.. En bit av Norge.. He he.. ;o) Pakka du den inn i noe spes? Eller holder det m vanlig gråpapir kanskje.. Jeg gjorde som GA 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Det er helt vanvittig at portoen er så dyr.. Den er som regel dyrere enn det som er inni pakken.. Sykt.. Men kanskje jeg skal sende et par melke sjokolader.. Du gav meg et tips der ) Jeg fikk pakke i dag, Alka Selser, barbequesaus, Tennessee whiskey og masse små sjokolader ;o) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Jeg fikk pakke i dag, Alka Selser, barbequesaus, Tennessee whiskey og masse små sjokolader ;o) Hva er Alka Selser? 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Hva er Alka Selser? Det er smertestillende, men jeg skal bruke det for noe annet. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Det er smertestillende, men jeg skal bruke det for noe annet. Aah, aldri hørt om det jeg ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.