Gå til innhold

Julegave til USA..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp blitt "kjent" med noen i slekta mi fra USA. Jeg har fått god kontakt med den ene familien.

Jeg tenkte nå å sende en liten julegave til de. Har noen tips på hva jeg kan kjøpe? Det er mor, far og 3 voksne sønner.

Jeg er helt blank når det gjelder fantasi her.. Tenkte på selbuvotter, men de koster 250 kr pr stk, syns det var en smule dyrt..

Skrevet

Det er dyrt men frakten er nesten like dyr ;o)

Jeg skal send en jeg og.

Skrevet

Jeg skal send en jeg og.

Ok..

Men syns det blir noe dyrt med 5 par votter pluss porto..

Hva skal du sende?

Skrevet

Ok..

Hva skal du sende?

Jeg har sendt en pakke, tre forskjellige melkesjokolade, størrelse mellomst, 1 pose laban, en med salte fisk og 4 Fox, I80 kr takk :o(

Skrevet

Ok..

Hva skal du sende?

Jeg kjøpte forresten en kokebok med norske oppskrifter på engelsk i fjor, amerikanske mål, som hun ble veldig glad for

Skrevet

Jeg har sendt en pakke, tre forskjellige melkesjokolade, størrelse mellomst, 1 pose laban, en med salte fisk og 4 Fox, I80 kr takk :o(

Det er helt vanvittig at portoen er så dyr.. Den er som regel dyrere enn det som er inni pakken.. Sykt..

Men kanskje jeg skal sende et par melke sjokolader.. Du gav meg et tips der :o)

Skrevet

Jeg kjøpte forresten en kokebok med norske oppskrifter på engelsk i fjor, amerikanske mål, som hun ble veldig glad for

Jeg tror jeg går for sjokoladen.. En bit av Norge.. He he.. ;o)

Pakka du den inn i noe spes? Eller holder det m vanlig gråpapir kanskje..

Skrevet

Jeg skal send en jeg og.

Bare til opplysning, så ønsker posten at pakker som skal komme frem til USA før jul, sendes før 1. desember...

Gjest Elextra
Skrevet

Hvor i USA er de da? Ville ikke sendt selbuvotter til noen som bor i sør-California, for eksempel...

Gjest Elextra
Skrevet

Det er helt vanvittig at portoen er så dyr.. Den er som regel dyrere enn det som er inni pakken.. Sykt..

''Det er helt vanvittig at portoen er så dyr.. Den er som regel dyrere enn det som er inni pakken.. Sykt..''

Det er dyrt med flypost, ikke så rart egentlig.

Det er billigere om du sender på annen måte, men da burde nok gaven vært sendt for lengst.

Skrevet

Putt den i en boblekonvolutt, så gå r den som brev

Skrevet

Jeg gjorde som GA

Skrevet

Jeg fikk pakke i dag, Alka Selser, barbequesaus, Tennessee whiskey og masse små sjokolader ;o)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg fikk pakke i dag, Alka Selser, barbequesaus, Tennessee whiskey og masse små sjokolader ;o)

Hva er Alka Selser?

Skrevet

Hva er Alka Selser?

Det er smertestillende, men jeg skal bruke det for noe annet.

candyqueen_83
Skrevet

Det er smertestillende, men jeg skal bruke det for noe annet.

Aah, aldri hørt om det jeg :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...