Gjest Geir Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Har dol hengt seg opp eller har dere forsovet dere hele gjengen? Og Jølsen som pleier å være så tidlig våken... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Jeg har ikke forsovet meg. Men dol har blitt stadig kjedeligere. Håper det tar seg opp... 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 God morgen. Har opp kl. 7, men rakk ikke å sjekke innom før nå. 0 Siter
Gjest good morning Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 her er vi våkne til vanlig tid, men snuppa vår "våknet med" omgangssyke idag, så det blei litt ekstra før jeg kunne logge meg på. 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Hallo. Det er pekkaline, jeg er veldig opptatt akkurat nå, vennligst legg igjen en beskjed etter pipetonen.Takk 0 Siter
mrxx Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228461686' post='4031545] Jeg har ikke forsovet meg. Men dol har blitt stadig kjedeligere. Håper det tar seg opp... Enig, dol har vært veldig kjedelig spesielt i den siste uka. Men det er tross alt noen som ønsker å ha det sånn, så de kan diskutere "hva skal du ha til middag i dag" og strikking. Det er jo forsåvidt greit nok tema, for de som vil snakke om det, men det blir kjedelig i lengden. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Enig, dol har vært veldig kjedelig spesielt i den siste uka. Men det er tross alt noen som ønsker å ha det sånn, så de kan diskutere "hva skal du ha til middag i dag" og strikking. Det er jo forsåvidt greit nok tema, for de som vil snakke om det, men det blir kjedelig i lengden. ''Det er jo forsåvidt greit nok tema, for de som vil snakke om det, men det blir kjedelig i lengden.'' *LOL* sikker på at du ikke skal inn i diplomatiet? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Var oppe litt over seks jeg, men når man skal få opp og ut to små som skal følges i hver siin retning.... 0 Siter
Gjest Operasjon morgenluft Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Enig, dol har vært veldig kjedelig spesielt i den siste uka. Men det er tross alt noen som ønsker å ha det sånn, så de kan diskutere "hva skal du ha til middag i dag" og strikking. Det er jo forsåvidt greit nok tema, for de som vil snakke om det, men det blir kjedelig i lengden. Er enig at strikke- og kakeoppskriver blir litt kjedelig, ja. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Enig, dol har vært veldig kjedelig spesielt i den siste uka. Men det er tross alt noen som ønsker å ha det sånn, så de kan diskutere "hva skal du ha til middag i dag" og strikking. Det er jo forsåvidt greit nok tema, for de som vil snakke om det, men det blir kjedelig i lengden. How are you? *s* Har du pynta staken? Her er det julerent og pent, hehe! .-) 0 Siter
mrxx Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 ''Det er jo forsåvidt greit nok tema, for de som vil snakke om det, men det blir kjedelig i lengden.'' *LOL* sikker på at du ikke skal inn i diplomatiet? Hehe, det jeg mente var at folk her inne får diskutere hva de vil, selv om det ikke interesserer meg. 0 Siter
mrxx Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Er enig at strikke- og kakeoppskriver blir litt kjedelig, ja. Det blir det, selv om de som er her inne får diskutere hva de vil for meg. 0 Siter
mrxx Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228468279' post='4031586] How are you? *s* Har du pynta staken? Her er det julerent og pent, hehe! .-) Staken er alltid pyntet, selv utenfor adventstida:-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228468279' post='4031586] How are you? *s* Har du pynta staken? Her er det julerent og pent, hehe! .-) ''Har du pynta staken?'' Hold grisepraten Deres for Dem selv! 0 Siter
morsan Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Da du postet dette innlegget lå jeg fortsatt godt innpakket i dyna;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Staken er alltid pyntet, selv utenfor adventstida:-) Du gjør ikke litt ekstra stas på'n i førjulstida, da? En blinkende lysslynge evt. girlander, hehe! ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 ''Har du pynta staken?'' Hold grisepraten Deres for Dem selv! *hoho* Vi må få dol til å våkne etter en laber uke! Dette kan gi inspirasjon til kreativ action i desember *hehe* 0 Siter
mrxx Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228469510' post='4031613] Du gjør ikke litt ekstra stas på'n i førjulstida, da? En blinkende lysslynge evt. girlander, hehe! ;-) Selvsagt, har jo blinkende tupp, det har jeg trodd alle har da. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Hallo. Det er pekkaline, jeg er veldig opptatt akkurat nå, vennligst legg igjen en beskjed etter pipetonen.Takk *piiip* Hei, det er Lotte! Jeg holder på med tusen ting, avbrutt av dolpause. Håper du har det bra, og at du poster noe morsomt snart igjen, hehe! Ha en fin dag! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228470075' post='4031624] *piiip* Hei, det er Lotte! Jeg holder på med tusen ting, avbrutt av dolpause. Håper du har det bra, og at du poster noe morsomt snart igjen, hehe! Ha en fin dag! :-) ''avbrutt av dolpause.'' Jeg MÅ bare hente meg mer kaffe, for etter å ha lest dette rett etter innlegg om julepyntede staker og blinkende tupp, klarte jeg å lese at du hadde blitt avrbutt av dildopause.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.